Neuvola- ja ultrakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja elaffy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä koitin äsken ekaa kertaa eikä kuulunut muuta kuin oma syke ja viuhviuhviuh. Höh.

Oman sykkeen mäkin ensin löysin, aikansa ku haki ja meni tarpeeks alas niin löytyhän se sikiönkin syke. :) On kyllä ihan erilainen omaan sykkeeseen verrattuna. Jotenkin taas tuli turvallisempi mieli ja ylihuomenna päästään pikkunen näkee. :)

Mistä te ootte muuten tilannu niitä dopplereita? :) ja minkäs merkkinen se oli jonka pysty liittää puhelimeen? Mä oon miettiny että ostanko sitä vai en mutta kun on aina kiva lukea noita teidän tekstejä kun saatte ne kuuluviin niin ehkä sitä itsekkin haluaa sen ostaa! :D

Verkkokauppa.comista tilasin perjantaina ja eilen tuli. Tää on toi unborn heart. Tänään tyyppi meni kokoajan karkuun, kuulu hetken ja sit läks ja hakemisen jälkeen löyty eri kohdasta ku aikasemmi. :D

Mulla kans tuo unborn heart. Kännykkään siis liitetään. Kannattaa vaan katsoa et tukee puhelinta. Oliko anroid ja apple.. tosi kätsy vehe! Itelläki ekaa kertaa toi doppleri kotona. Hintaa tuli kaikkiaan jotai 45e verkkokaupasta. Nii ja geeli tuubi tulee mukana. :)

Joo apple mulla onkin niin pitäisi sen kai käydä. Nyt oli vaan varastosta loppu niin saa nähä miten pitkälle menee että tulee :/ toivottavasti tulee pian haluan jo kuuntelee

Nii ja raskauskeijullakin on samainen doppleri, tosin tais olla parikymppiä kalliimpi.

Raskauskeijusta muistaakseni omani tilasin muinoin. Ja toimii ihan tavallisella kosteusvoiteellakin käytettynä, pitää vaan olla pirusti sitä rasvaa. Nyt olen ihan vaan käyttänyt liukkaria, marketin Glidiä, pääsipä sekin tuubi jatkojalostukseen :p

Mulla muuten tuksutus kuuluu ihan vasemmalta puolelta häpyluuta (?) mutta eilen kokeilin taas, ja kuului myös oikealta, tosin hiukan heikompana, mutta yhtä kova tahti siinä oli. Olikohan jonkinsortin kaiku? Testailin siis monta kertaa peräkkäin sekä vasemmalta että oikealta, ja molemmista kuului tuksutus. Ultrassa ei kyllä ollut kuin yksi alkio, eli voiko se "toinen syke" olla istukka?

Mulla kuului oma syke kummastakin laidasta. Istukan syke taas on sellanen tuulimyllymäinen viuhviuhviuh. Sikiön sykkeen tunnistaa siitä, että se on puolitoista kertaa nopeampi kuin oma. :) hevosenlaukka- tai junan puksutusmainen.

Hööh! Ois pitäny olla nopeempi ;D noo ei voi mitään kyllä sen ehkä jaksaa oottaa kuhan ei nyt viikkoja kestä :D

Tänää sit soiteltiin neuvolasta et mun kokeista se veriryhmäkoe on epäonnistunu niin ei muuta kun kipinän joku kerta labraan taas luovuttaan putkellisen verta...

Tietääkö joku voiko avoneuvolassa käydä kuunteluttamassa sydänääniä? Meillä ku on se mahollisuus käydä aamusin ilman ajan varausta mut en löytäny kunnan sivuilta mitää infoo koko jutusta. Jos se nimi nyt oli ees avoneuvola ;)

Kiitos. Täytyy joku päivä käydä. Eka neuvola oli niin aikaisessa vaiheessa ettei olis viel kuulunu mitää ja nyt sitte ultra huomenna. Vähä jännittää et onko siel ees ketää. Tosin olosta päätellen siel ois joku kuitenki :)

Rosalina, mullakin tuntui kyllä oma syke, mutta erotin ne aika kätevästi toisistaan. Mun syke oli noin 60 ja nämä kaksi muuta pirun paljon nopeemmat. Mietin vaan tosiaan että olisko mahdollisesti kaiku vai olisko jäänyt ehkä ar ultrassa näkemättä toinenkin alkio (Epätoivoista toiveajattelua joo)? Ja tietysti seulontaultran aikaa siirrettiin, olisi ollut ens perjantaina mutta eilen tuli lappu kotiin että aika on siirretty myöhemmäksi.

Mulla ei oo dobleria, eikä ekassa neuvolassa (eikä ultrassa) kuunneltu sydänääniä, ni nyt oon ihan innoissani, kun huomenna neuvola, ja mäkin pääsen vihdoin kuuntelee ne sydänäänet :)

Mä oon tota verkkokauppaa seurannu varmaan viikon et siellä on loppu enkä oo viitsinyt tilata ja odottaa ties kui kauan. Toisaalta, siinähän on et toimitusaika 3-6 päivää.

Se on tilattu. Saa nähdä koska tulee :)

Nyt on sit rakenneultraan aika varattu. 15.1 :) Tuntuu niin karseeeeen pitkältä ajalta, toivottavasti menis pian!

Takaisin