Neuvola- ja ultrakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja elaffy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo, pitkältä tuntuu kyllä tuo väli! Kuulemma ovat vähentämässä myös niitä loppuraskauden käyntejä. Eikös siinä viimeisen kuukauden aikana ennen käyty joka viikko? Aika hurjaa, jos noistakin tingitään, kun siinä olisi tärkeää seurata vointia esim. raskausmyrkytyksen varalta. Ei ole meinaan ihan pikku juttu se.

Joo täällä sama juttu. Perustelu oli mulle, et keskittyvät sit niihin, jotka "tarvii enemmän seurantaa". Nyt kuulemma sit ihan lopussa mennään vain jona toinen viikko. Säästöö säästöö. :( alan olla täynnä tota sanaa!

Täällä myös säästetään. Mutta th sanoi, että AINA voi soittaa ja pyytää ylimääräisen käynnin, jos äidistä tuntuu siltä. :) et esim. Raskausmyrkytyksen kanssa ei tarvitse jäädä yksin, ehkä vaatii vaan äidiltä hitusen enemmän valppautta seurata omaa vointiaan.

Mulla nyt sovittu käyntejä kolmen viikoin välein. Ultraa tai neuvolaa. :) Ja ihan vaan riskien ja monikko raskauden vuoksi. :) ei kyllä haittaa että on käyntejä usein. Ja rv 20 eteenpäin aluksi ultra 3vko välien. :)

Huhuilen tännekkin kun en tiedä mistä saa parhaiten kiinni, mutta missä tuutikki90 on? Ei ole kuulunut pitkään aikaan mitään. :/ onkohan siellä kaikki kunnossa?

Huhuilen tännekkin kun en tiedä mistä saa parhaiten kiinni, mutta missä tuutikki90 on? Ei ole kuulunut pitkään aikaan mitään. :/ onkohan siellä kaikki kunnossa?
Ainakin np-ultra kuulumisiin kirjoittanut pari päivää sitten ja mielästäni muuallakin kirjoitellut.

Nakaro,täällä ollaan! :) Mietin ihan samaa yks päivä että mitähän sinulle kuuluu,et ole tainnu muualle pahemmin kirjoitella kun tuonne odottajien listalle? :) Mä kirjottelen tänne vähän kaikkialle! Mut enemmälti pyrin tonne salasiin kirjottelee,tuleha säki sinne! :wink

Mä nyt oon ihan pimennossa mitä tapahtunu ku netti pätkii koko ajan! o_O

Tänään tuli doppleri ja pienen etsinnän jälkeen löytyi! Ette usko miten helpotti oloa! Mulla kun ollu nyt näitä älyttömiä vatsa kipuja ja kaikkee.. nyt voi hyvillä mielin ootella 16päivän np ultraan. :)

http://soundcloud.com/unbornheart/fetal-heartbeat-1007

Jee! Hyvä että tuutikki kaikki kunnossa :) minä kävin huhuilee vielä siellä raskaaksikin ryhmässä kun siellä olet välillä kanssa kirjoitellut mutta onneks tätä kautta löytyi! Ilmankos ei olekkaan niin paljoa tänne kuulunut jos siellä lymyät ;) minä välillä kommentoin noihin joulukuun jurinoihin ja mitä niitä oli. Pitää varmaan käydä kattoo minkälaiset kriteerit sinne salaiseen jos pääsisi mukaan kanssa

Ja ihanat sydän äänet kuului molemmilla! :) moonflowerilla ihan ku ois välillä kuulunu tupla äänetkin? Tai sitten se kuului vaan omaan korvaan jännältä :D

Ei kyllä niitä ihan yks pitäis olla, ainakin tossa pari viikkoa sitten tehdyssä varhaisultrassa. :D Ei ihan yhtä selvä ole kuin tuutikilla, mutta tosiaan luulen johtuvan sen mun kohdun asennosta. :)

Joka päivä yrittäny päästä jotain kirjottelee,mut nyt tää helkutin netti ottanu asioiksee pistää mun elämän pilalle! :grin Ja ei sinne kovat kriteerit oo.. siellä itsestä ainakin mukava kirjoitella vähän enemmän salassa. :) Ja pirkule en pääse moonflowerin pienoisen ääniö kuuntelee,jospa tää netti ois huomenna yhteistyö halune. :mad:

Ihmettelin et edes ääniä löysin,olin jo varma tän ylipainon takia että näillä viikoilla ei toivoakaan! :oops: Mutta löytyihän ne,aivan alamahalta,himppu bikinirajan yläpuolelta. :) Ja tää mun maha on valtava! Aivan kun olisin vähintää puolessa välissä,ainaki iltasin ku kunnon turvotuksen iskee päälle! :grin Täytyy yrittää huomen ottaa kuvaa ja lisäillä sinne masukuviin :rolleyes:

Mä en oo nyt vähään aikaan ees kuunnellu kun on tosissaan tuo ala maha aika hel****** kipee kun pistin sen klexanen vahingossa verisuoneen ja sen vuoksi puoli mahaa mustana.. Kohan maha nahkat antaa taas periksi niin kuuntelen kyllä heti.. vaikee olla töissäkin kun ei voi maha paljaana kävellä paitsi yö vuorossa kun ei oo kukaan kahtomassa :D

Tuutikki90, mulla kans kuulu ihan alavatsalla, siinä lähes bikinirajalla. Samoilta kohtii neuvolantäti löysi äänet. Maha on täälläkin ihan järkky...

Elaffy, mä en rehellisesti sanottuna oo perehtyny oikein ikinä noihin ääniin.. ni oonko nyt oikeessa ymmärryksessä että tuo minun viuh viuh löytämät äänet ovat juurikin napanuorasta tulevia ääniä ja moonflowerin sikiöstä tulevia?

Juu, ne viuh viuh äänet ovat juuri niitä napanuoran ääniä. :)

Juuh! :) Kovasti yritin vielä illalla etsiä sykettä,sitä ehkä löytämättä.. navan vasemmalta puolen löysin hetkellisesti 140 sykkeen joka oli sellaista kohinaa.. mutta olisiko ollut jo niin ylhäällä. :eek:

Tuutikki: En mäkään aluksi kuullut kuin oman sykkeen ja sit sen viuh äänen. Nyt jo kuuluu selkeähkö junan puksutus. Tosin viimeksi se kuului todella vaimeasti just sen viuh äänen läheltä. Veikkaan et sikiö oli joko sellaisessa asennossa etten kuullu sitä selkeästi tai sit se liikkui just pois anturin kohdalta :)

Jooh viuh viuh äänet ovat usein istukasta. Ja todella alas täytyy mennä. Ihan bikinirajalle ja vasemmalle kunnolla tai oikealle. Mut enemmän sieltä vasemmalta.

Takaisin