Neuvola- ja ultrakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja sannnnna
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Yllätys. Olisit voinut sanoa käynnin alussa omalle th:lle, että haluat purkaa hänelle sydäntäsi. Varmasti olisi onnistunut.

Mulla on nykyään huono omatunto, kun herkut maistuu niin hyvin. Ei kukaan ole missään vaiheessa kysynyt herkkujen syönnistä tai patistanut lakkoon, mutta joka kerta (mikä on aika usein), kun jotain makeaa suuhuni laitan, niin omatunto kuiskuttelee, että onkohan tuo nyt hyvä vauvalle. Olen sitten järkeillyt, että kunhan perusruoka on jotenkuten terveellistä niin ei vauva näistä herkuista pilalle mene.

Maatunen, repesin :D
Ja unohin näköjään, että kaapissa on useampi suklaalevy.. ostin yhtä piirakkaa varten, jota en ehtinykään tehä viikonloppuna vieraita varten. No eipä nuo pilalle mee jos vaan säästyvät ;)

*mussuttaa sängyllä karkkia ja lukee foorumia*

Tosin syytän nyt osittain tätä kotona oloa tästä mässyttämisestä. Muuten on tähän mennessä mennyt aika terveellisesti ja olen liikkunut paljon.

Gartsu, sillä opiskelijalla oli näyttö menossa joten siksi teki sen käynnin. Oma th soitti sitten perästä ja kyseli miten meni ja sain kerrottua siitä edellisestä kerrasta. Ja nyt joudun sitten laittamaan kortisonivoidetta tonne selkään kun siellä on joku ihme ihottuma ja ehkä saan lähetteen äippäpolille koko ja synnytystapa arviointiin kun se Sf - mitta oli niin epämääräinen. Oli kasvanut 2,5 vkossa 4 cm....

Mulla on suklaalevy odottamassa sairaalakassissa... jaksaa sit synnyttää ja avustajakin pysyy tajuissaan

Sairaalakassi sentään! Edelleen pakkaamatta. Pelkkä listakin riittäis jääkaapin oveen, jolloin mieskin voi sen tarvittaessa laittaa, mutta en jaksa kirjottaa enkä osannu asentaa tuota prkleen langatonta tulostinta että vois tulostaa jostaki valmiin :/

Se mun sairaalakassissa oleva suklaalevy on monesti ollut tietämättään suuressa vaarassa :D muistan sen joskus illan pimeinä tunteina... Ainahan voi uuden ostaa ;)

Nyt ei enää jännitä.
Pikkuinen masussa rt, kohdunsuu sormelle auki ja kohdunkaulaa jäljellä alle 2cm.
Arvioi tällä hetkellä painoa olevan 3.1kg, ja syntymäpainoksi villi veikkaus 3.3kg.
Kaikki hyvin. Nyt vaan ootellaan, koska aika on kypsä. :Heartred

Neuvolassa käyty kaikki ok. Käskivät siivota saunaa ja seksiä siivota ei jaksa ja paikat niin hellänä ettei kauheesti seksiä ajattele joten jäis se sauna

Olis kiva käydä saunassa, mut mulla on melkein alusta lähtien saunassa alkanu päätä särkemään otsasta ihan huolella.. Liittyy jotenkin kuumaan,kun nyt meinaa jo kuuma suihkukin aiheuttaa ongelmia. Noh,yritän nyt tsempata itseäni, sillä eihän tässä oikeasti ole pitkä aika. Väsyneenä sitä vaan meinaa ajatella kaikesta niin negatiivisesti. Onko muilla tota päänsärkyhommaa kuumassa,vai olenko ainoa kummajainen? Tuntuu välillä jo ihan mielisairaalta kun tulee kaikkia omituisia vaivoja mistä yrittää miehelle selittää :D

Tänään kävin äitipolilla synnytyksen suunnittelussa & tarkastuksessa verenpaineen takia.
Oli pari opiskelijaakin paikalla, niin tehtiin kahdesti sisätutkimus.
Paikat on niin supussa, ettei edelleenkään vauva oo tulollaan :) ei pehmentynyt, eikä auennut mikään :D vauva kunnossa, äiti kunnossa, että ei mitään syytä käynnistyksen, jee :)seuraava aika sovittiin lasketun ajan aamuun. Verensokerit tosi hyvät, samoin verenpaine hyvä, eli lääkitys auttanut. Saa vielä sohvaperunoida hetken :)
38+1

Mitkä ne sinun paineet on lääkkeillä? Utelias taas kun istun täällä Jorvissa nyt ja odottelen tutkimukseen pääsyä...

Takaisin