Neuvola- ja ultrakäynnit

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja jemppo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi ei, voimia Wildside!! :( :(

Tuntuu, että meissä elokuisissa on monta vauvansa menettänyttä ollut. Huokaus! :hug013

Itse voin onneksi raportoida hyviä uutisia. Mulla oli tänään eka lääkäri, ja yllätyin SUURESTI kun hän vetäisikin ultran esille. En yhtään osannut odottaa, että pääsisin jopa näkemään vauvan! Meillä oli kaikki hyvin. Pöpöläinen vastasi hyvin viikkoja (10+2), sydän löi ja raajat viuhtoivat kovasti. Jännä miten noin pieni näytti jo niin kehittyneeltä! Olen rakastunut. :Heartred :love7

Lääkäri soitti ja oli sitä mieltä että ootellaan vielä viikko kun näytti siltä että sinne on joku kehittymässä. Kahdessa viikossa se oli kuitenki kasvanu joten kesken se ei vielä ole. Lääkäri sano että viikon päästä pitäis näkyä syke ja alkio jos raskaus normaalisti etenee.

Itse en kuitenkaan odota tuolta tulevalta päivältä hyviä uutisia, lähinnä vain varmistusta että varmasti on pikkunen poissa. Oottelen tässä nyt millon vuoto alkaa ja toive on että alkais pian.. Tää on sit kolmas pieleen menny raskaus.. Itkeä en enää edes jaksa koska valmiiks itketty.

Ihana lääkäri silti että viimeseen asti haluaa olla varma eikä hutiloi.

Tiiättekö sen tunteen kun tuntuu ettei itestään ole edes lasta kantamaan. Tuntuu niin epäreilulta miestäkin kohtaan kun ei voi hänelle tarjota sitä mitä haluaa.

Mut sen sanom että itseni kohdalla en ole yhessäkään raskaudessa ollut väärässä siinä tunteessa että jotain on pielessä. Pitäis aina vaan luottaa siihen "äidinvaistoon", sellastahan se varmaankin on. Se on sellanen fiilis mitä ei kukaan ulkopuolinen voi ymmärtää.

No onneksi toisaalta hyvä että varmistaa ennen kun tekee ratkaisun. Voi toivon kovasti että sinäkin saat joskus käärön syliin asti. Tulee mieleen se laulu"pieni ja hento ote"

Pidetään kovasti peukkuja wildside!
Toisaalta jos tämä raskaus menee kesken niin eikö silloin pääse jo tutkimuksiin jotta saataisiin selville miksi raskaudet keskeytyy? Toivotaan että viimeistään silloin löytyisi jokin syy ja apu asiaan myös teille :Heartbigred

Joo kolmen keskenmenon jälkeen aletaan tutkia. Mut mulle tehtiin melko kattavat tutkimukset jo toisen jälkeen eikä mitään löytyny.

Haluaisin uskoo että tämä raskaus vielä iloks muuttuisi mut mieli jotenki kertoo toista.. Joten valmistaudun henkisesti sairaalarumbaan jne.. Ei auta kun mennä eteenpäin ja yrittää uudellee. Onneks on sellanen lohtu että mulla on aina nopeesti tärpänny uudelleen.

Pahoittelut Wildside. Eihän näille tosiaan aina löydy syytä, mutta jos tutkimuksia tarjotaan, niin voihan niistä saada jotain uutta tietoa.

Edellinen keskenmennyt raskaus itselläni oireili juuri noin, kehitys oli 2 vkoa jäljessä ja vaikka sydän löikin, niin se sammui itsestään ennen jatkoultraa. Voihan olla, että kaikki kääntyisi vielä toisin, mutta jos itse toisin arvelet, tiedät varmasti parhaiten.

Voimia piinaavaan tilanteeseen.

Tänään sain itse iloisia uutisia ultrassa. Baby kasvaa kohisten, ja laskettu aika täsmentyi hieman reilua viikkoa aikaisemmaksi (uusi la 7.8.). Itselle oli uutta tietoa se, että tämä reippaampi kasvuvauhti on vain plussaa, ja kertoo siitä että keskenmenon riski pieni, kun kehitystä tapahtuu odotettua nopeammin.

Lääkäri sanoi, että niskaturvotus oli olematon ja nenäluut hyvin kehittyneet ja näkyvissä, joten todennäköisyydet saada seulonnassa huonoja tuloksia ovat todella alhaiset. Sykkeet oli vahvat, 161 lyöntiä minuutissa ja kaikki rakenteet kohdallaan siellä missä pitääkin.

Nyt siis 11+5, eilisen 10+2 sijaan :)

Kiitos kaikille. Ootte ihania <3 Jemppo toivottavasti sulle tulee parempia uutisia..

Joo kyllä mullaki edellinen raskaus oli sellanen et viikkoja piti olla 7 mut alkio oli kuollu viikolle 5. Ja sillon myös kateltiin vielä vaikka verenvuotoki alko ennen ultraa.

Kyllä aattelin kuitenki tutkimuksiin mennä. Raskautumisessa ei oo ongelmaa mut siinä on et ei meinaa mukana pysyä.

Voimia teille täältäkin Wildside_ :sad001:Heartred

Itsellä oli myös tänään lääkäri ja ultra muutamien vuotojen vuoksi. Pelkäsin käyntiä ihan kamalana mutta minulla oli kuitenkin vahva tunne että kyllä kaikki on hyvin! Lääkärin tutkittua ja ultrattua hän sanoi että kaikki on hyvin ja vuodot ovat normaaleja. Ja voi kun pääsi näkemään sen pienen ihanan ihmisen alun..sitä tunnetta ei voi edes kuvailla miten ihanalta se tuntui :Heartred

Te, jotka ootte saanut kutsun nt-ultraan postissa, kuinka kauan siihen meni? Mulla oli viikko sitten neuvola ja samalla lähti ilmoitus Kättärille ultrakutsua varten. Vielä ei oo postia tullut. Alan käydä kärsimättömäksi. Joudun suurella todennäköisyydellä sumplimaan työvuoroja ultrapäivälle, joten olisi ihan kiva, että sitä aikaa olisi se viikko mielummin pari. Huomenna edessä lähtö reissun, josta palaan ens viikon keskiviikkona. Tulee olemaan kidutusta odottaa reissun loppuun asti, että tietää ultra-ajan :rolleyes:

Takaisin