Neuvola- ja ultrakäynnit

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja jemppo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä on varhaisultra 8.1. Onneks ei oo enää montaa päivää :)

Neuvolaan ekan kerran perjantaina. Pitäisi onnistua huomaamattomasti tulostaan töissä kaikki ne ekan kerran paperit kun valitsin "sähköisen asioinnin". Huvittavaa, luulin et selviän vaan nettikliksuttelulla ja tyyliin saan kaikki labrat jne sinne talteen heti, mutta se on kai vain kirjautumisen takana oleva sivu, josta tulostellaan itse paperilomakkeita :)

Np-ultran varasin Felicitakselle 29.1, jolloin olisi 11+4 tai 12+3.

Mulla on nyt pe 9.1. laakariaika, soitin sairaalaan kysykseni etta mita varten se on kun ei kirjeesta oikein selvinnyt, johtuikin sitten siita etta mulla on PCOS ja metformin-laakitys, mutta itse asiassa en oo nyt vahaan aikaan enaa ottanutkaan niita.. Kaydaan nyt kuitenkin kuuntelemassa mita ne haluaa sanoa. :) 13.1. on sit ultra.

Itsellä eka neuvola käynti oli viime pe.. Huomenna olisi sit lääkäri neuvola.. Hiukan meinaa jännitää :)viikkoja nyt laskurin mukaan 9+2..

Mä odotan tuskaisena ens maanantaita. Neuvolan ultrassa kassotaa et mikä meininki. Pelottaa vaa et ku on nii surkeat laitteet et ei näy mitää....

Rinkeli mitkä viikot? Mulla ens tiistaina ja viikot 7+4..mutta ei ollu varma viikoista kun keskenmeno takana..jännittää että missä oikeesti mennään:-D

Noku en tiiä! :D
Sillä mä meenki ultraan, mulla ei oo kuukautisia ollu viime synnytyksen jälkee ollenkaa ja ylläripylläri nyt koputtelee. ;)

Onnekas:-D mulla alkoi heti tammikuus kuukautiset ( synty 12/13) toivotaan että kaikki hyvin..meillä taas neuvolas hyvät laitteet,mutta neuvolantäti ei osaa oikeen ultrata:-( mutta toivotaan että jonku kuvan saa aikaseksi:-D

Mulla ma 12.1 ultra terveystalolla. Viikkoja sit jotain 8+. Haluttiin miehen kanssa nähdä onko siellä ketään.

Olisin kans menny,mutta kuuluu täälä ekaan neuvolakäyntiin:-D viimeksi oli 9+0 ja vastas viikkoja 8+4..saa nähä kuinka nyt käy kun viikkoja 7+4..tietää ainsaki heti että pieni tulossa jos näin on:-D

Aika paljon vaihtelee kaupunkien välillä toiminta. Mun eka neuvolan puolelta tuleva ultra vasta sovitaan 30.1 kun käyn labroissa sairaalassa.

Oonko nyt oikein ymmärtäny et kaikis paikois ei pääse itte vaikuttaa ultran ajankohtaan?

Jos me ens viikolla ollaan jossain 11+ lukemissa, niinkuin itse olen laskenut, niin varmaan tsekkaavat sen niskapoimun sitten samalla kertaa. Oon aika ylpea itsestani etten oo nyt rynnannyt mihinkaan yksityiselle ultraan, toisaalta kun ei ole ollut mitaan vuotojakaan niinkuin viimeksi, ja oireet jatkuu selkeina, niin ei ole niin huolesta soikeanakaan. Vahan kuitenkin jannittaa..! :shy:

Meidän neuvolassa on vaan se laite jolla voi kuunnella sydän äänet ja sairaalassa on erikseen ultra. Jos ymmärsin oikein neuvola tätiä.

Huomenna aamulla eka neuvola, hui ku jännää :excited001. Meni aika myöhäiseksi eka neuvola (10+1) kun en uskaltautunut ennen varhaisultraa soittamaan. Mä odotan sitä neuvolakorttia ku kuuta nousevaa...jotenkin se taas vähän konkretisoi tätä odotusta.

Meillä ultra varattiin itse soittamalla ja kertoivat mitä aikoja vapaana ja niistä sai sitten itse valita. Ihan hyvä, että pystyi edes vähän vaikuttamaan.

Hei millon siis kuuluu tavata lääkäri? Mä mern yksityiseen äitiysneuvolaan missä samalla terkka ultraa, mutta kun osa puhuu tosta lääkärikäynnistä niin pitääkö semmonen olla alkuraskaudessa? Mulla siis pe viikot 7+6 kun meen sinne neuvolaan. :)

Mulla ainaki eka lääkäri ku on viikot 11-13. Eli np-ultran yhteydes. Ja sitte myös epilepsia lääkäri.

Mul on eka lääkäri vast 23.2. Eli kolmas neuvolakäynti

Takaisin