Neuvola ja alkuraskauden UÄ

Suurin osa teistä muista näkyy menevän varhaisultraan, itse en raaski maksaa yli 200€, kun muutenkin on hankintoja tulossa, niin joudun sit odottelemaan syyskuun loppuun asti jolloin vihdoin pääsen ekaan ultraan. Siihen asti sit vaan pitää arvuutella, että onkohan siellä kohdussa edes ketään. Tai onko vaikka kaksoset. :) Aika tuntuu jo nyt niin pitkältä odotella.

Harmi kun nuo Perhe-Artet on niin kaukana eikä ole muuta käyntiä Helsingissä tai Lahdessa, muuten olisin mennyt jos asuisin lähempänä,

Onko muita jotka ei aio mennä varhaisultraan vaan odottaa kiltisti rv 11-13?
 
Täällä näyttää siltä että meen vasta nt ultraan. Oli tarkotus mennä ar ultraan mutta aika menee niin nopeesti että tuskin löytyy sellasta ajankohtaa että mies ja minä molemmat päästäisiin kun mulla vuorotyö.
Niin ja mulla nyt 8+2.
 
Mä olen menossa vasta siihen nt-ultraan myös. Kyllä ne asiat sielläkin sitten selviää.
 
Hermot menee, jännittää ja jos voisin juoksisin suoraan pihalle, ultra on klo 12.30. Viimeksi istuin tässä odotusaulassa kesäkuussa, raskaana tietäen että ultrataan ja sikiö on väärässä paikassa.
 
En mene ar-ultraan, koska asustelen sen verran kaukana kaikista yksityisistä, eikä toki rahaakaan olisi. Meillä täälä ensimmäisen neuvolan yhteydessä joskus rv 8-9 kurkataan ultralla masuun kun neuvolalla sellainen on käytössä. :) vielä en ole neuvola aikaa soitellut, nyt 6+1. Täällä saa ajan niin nopeasti että soittelen lähempänä tuota 8-9 viikkoa kun eivät kuitenkaan aiemmin ota. :)
 
Ultrassa käyty! (Kuuluu meillä siis kunnalliseen neuvolapakettiin.) Rv 8+3 ja pikkuinen vastasi viikkoja :D ihanaa, nyt voi hyvillä mielin jatkaa odottelua!
efe56c0767031e684b9afd85133e2b12
 
Muokattu viimeksi:
Ihania uutisia Mallah ja CottonBall!!

Mulla on huomenna ultra. Oon ihan:smiley-bounce016 täällä. Jännittää hulluna, samalla odottaa innolla, samalla pelottaa ihan hirveesti. Vielä reilu vuorokausi ja vähän jo hypin seinillä :D
 
Täällä ei myöskään vielä aikaa ultraan, ekaan neuvolaan menossa 9+1, en tiedä onko täällä neuvolassa ultraa, käsittääkseni ei.
 
Päätin tänään että en mee ultraan ennen nt-ultraa, joka vasta joskus lokakuussa. Tänään 5+5 ja aika menee tosi hitaasti. Oon aiemminkin jaksanu oottaa ekaan kunnalliseen ultraan, niin miks en nytkin :)
 
Mä meen vasta nt-ultraan. Selviää asiat sielläkin. :) Ensi viikolla Eka neuvola ja nyt viikkoja ehkä 8+ jotn?
 
Onnea kaikille, jotka on päässeet jo näkemään pikkuisensa :happy:

Itse vielä pohdin, että menisikö vai ei...
 
Kyllä ärsyttää! Kävin viikko sitten neuvolassa ja laittoi lähetteen siihen ultraan. Syy oli se, että ei tiedetä niitä viikkoja.. Voisin olla tosiaan jo viikolla 14.Ennemmin epäilen olevani kuitenkin siellä rv 8-9. Ei ole aikaa vieläkään kuulunut. Ja tässä siis ärsyttää nyt se, etten tiedä onko raskaus ihan alussa vai kenties jo hieman pidemmällä... No ehkä posti tänään tuo sen ajan. Tai soittavat...
 
Minäkin meen vasta nt-ultraan. Neuvolassa jo käyty vaikka viikkoja vasta 7+1, ultra - aikaa täällä siis kovasti ootellaan postilaatikkoon saapuvaksi :)
Ihania uutisia teillä jotka ultrassa ootte käyny jo :) :Heartpink
 
Mäkin meen vasta nt-ultraan. Neuvolassa käyty. Sydänääniä ei vielä löytyny, mut en oo mitenkään järkyttynyt kun ei niitä ees yleensä kuunnella näin aikasin. Nyt pitäis jaksaa muutama viikko odottaa et pääsee ultraan
 
Töissä istunut koko päivän saamatta mitään aikaiseksi. Voin rehellisesti sanoa, etten KOSKAAN ole ollut näin jännittynyt. Reilu pari tuntia ultraan ja ihan katossa levottomuus.
 
Takaisin
Top