Neljännestä haaveilevat ja kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Huli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Amå84, pahoittelut menoista, inhottavasti yllätti kyllä :( mulla on aina ollut tarkka säännöllinen kierto niin en osaa noihin epäsäännöllisiin kiertoasioihin vastata.

Miimu86, mikä se nyt sitä kiertoo heittelee, tai tokihan tuo stressi vaikuttaa varmasti siihen. Toivotaan että kierto tasaantuisi niin pääsette yrittämään kunhan se muuten on mahdollista! Tsemppiä :)

Laskeskelin vähän väärin, nyt loppuviikosta pitäisikin vasta menkkojen alkaa mutta ajattelin kyllä huomenna aamulla testata ;) oireita ei oo mihinkään suuntaan...

Joo, ja löytyhän ne kateissa olleet menkkakivutki yövuorossa ollessa. Ja normaalia kovempina... välillä piti huilia kaksinkerroin että jakso jatkaa (seisomatyö tehtaassa). Erikoista oli siis myös tää että kivut alko vasta vuodon alkamisen jälkeen, just päinvastoin ku normaalisti. Kaikennäköstä...

Ilmoittaudun mukaan kuumeilemaan! Meillä on siis kolme lasta ja reilu vuosi sitten aloin kuumeilla neljättä. Viime kesänä kävi yllätystärppäys, joka päättyi kesken. Siitä lähtien olen pehmittänyt tuota ukkoa, itsellä olis toooosi kova kuume. Mun mies vaan ei oo pehmitettävää tyyppiä . Hän ajattelee järjellä eikä neljännessä lapsessa oo mitään järkeä! Oon siis taustaillut tässä ketjussa ja muissa kuumeketjuissa, mutten ole kirjoitellut mitään, kun yhteistä yritystä ei vielä ole. Ehkäisy on kuitenkin vähän niin ja näin , joten toivon ja rukoilen tärppiä edelleen.
Just ovis ohi ja saattais olla ihan mahkujakin, joten katsellaan parin viikon päästä tän kuun saldoa.
Plussatuulia kaikille niitä toivoville!

Täällä yksi uusi foorumilainen jolla neljäs pienessä haaveissa ja unelmissa.
Kierukka pois 8.6 ja juuri ovis aika päällä. Toivotaan vaikka jotenkin tuntuu että ei se heti voi kyllä tärpätä mitenkään.
Lapset täälä loppuvuonna täyttävät kaikki 5, 10, 11 :)
Nykyiselle miehelle tämä olisi ensimmäinen.
Toivotaan ja haaveillaan pienestä tuhisista :)

Kääk! Kp 20/32-39 meneillään ja ekan kerran eläessäni sain tänä aamuna ovulaatiotestiin jotaki eloa! Kysymys kuuluukin, riittääkö että testiviivan värin vahvuus toisesta reunasta on sama ku kontrolliviivan, vai pitääkö koko viivan olla saman sävynen?!? kuulostipa sekavalta! Laittasin kuvanki mutten osaa... :D

Kokeillaanpa vielä kuitenki... :)

Liitteet

• 1466421690859.jpg
    1466421690859.jpg
    28.6 KB · Katsottu: 293
En sanois että tuo ihan plussa on vielä. Mutta se plussa saattaa tulla vaikka jo päivällä. Ehdottomasti nyt vaan peitto heilumaan!
Jollekin tuo voi olla plussa, oppii sit lukemaan omia testejä kun testailee enemmän :)

Okei, näin itekin aattelin että luulis ainaki oviksen lähestyvän! tää oli 6. testipäivä ja aiempina päivinä on just ja just haalee viiva näkyny... eiku isäntää ahistelemaan ;)

Tämmönen tänä aamuna... omaan silmään näyttäis ainaki tummemmalta testiviiva ku eilen :)

Liitteet

• 1466509223884.jpg
    1466509223884.jpg
    680.7 KB · Katsottu: 306
Taas vaihteeks noista ovulaatiotesteistä... Eli. Eilisaamuna tuo omasta mielestä melko vahva plussa. No tyhmyyttäni menin illalla testaamaan uusiks ja se näyttiki jo tyylipuhdasta negaa... wtf??? siis voiko ovulaatio olla noin "lyhyt"? vai missä vika... illalla vasta peittojaki päästiin heiluttelemaan, liekö myöhästytty talletuksessa... :(

Ovulaatiotestien tarkoitushan on näyttää se LH-hormooni piikki joka aiheuttaa sen munasolun irtoamisen eli ovulaation. Se piikki on (ja kuuluukin) olla lyhyt ja voi näkyä vaan hetken testissä. Itse ovulaatio tapahtuu tuosta piikistä noin 24h kuluttua (vaihtelee noin 12h-48h).

Eli musta sulla amå sulla on oikein hyvä tilanne siellä :) Talletukset tehty juuri sopivaan aikaan. Paras aika kun olisi just se ovulaatioplussa päivä eli päivä ennen ovulaatiota (dpo-1) ja itse ovulaatio päivä (dpo 0). dpo = days past ovulation.

Toivottavasti saitte vielä tänäänkin peitot heilumaan :)

Kiitos Sandy vastauksesta! Eihän myö mitä eilen saatu heiluteltua, vuorotyön ihanuutta :( eli tuon yhen kerran varaan jäätiin tällä kertaa... mutta oli kiva kuulla ettei kaikki toivo oo menetetty ;) ja nyt oon paljon viisaampi noiden testien suhteen.
Olosta sen verran, että eilen tuli tosi limasta, kirkasta, venyvää vuotoa ( anteeks tarkka selostus :D ) ja rinnat kipeyty sivuilta. Eli oletettavasti ovulaation oireita. Nyt ei varmaan auta ku ootella ja kuulostella :)

Onnea Hemppa! Minäkin saan ilokseni kertoa että olen raskaana! :happy: Viikonloppuna tein testin, kun menkat alkoi olla yli viikon myöhässä. Ihanaa!! Laskettu aika menee helmikuun loppuun.

Onnea myös Miimulle :) mites nyt te raskautuneet, jokos niitä paljon puhuttuja oireita on ilmaantunu...? :)

Onnea Miimu!

Täällä on oireita ja miten sitä voikaan unohtaa kaiken edellisistä raskauksista. Minä oon niin väsynyt että elämä on yhtä taistelua tällä hetkellä ja sit pahoinvointi alkaa olla kans aika mahtavaa!
Rv 8+0.

Takaisin