Neljännestä haaveilevat ja kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Huli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heti ens alkuun pitää semmosta kysäistä, että löytyykös täältä ketään kellä ois ollu menkat/välivuotoja ja silti ollu raskaana?
Itellä tosiaan 27.4 alko menkat, vuoto oli niukempaa ku normaalisti. Sitten 6.5 alko verinen valkovuoto joka kesti pari päivää... Viimesen viikon aikana ilmaantunu vaikka mitä oireita, pelottaa että taas vaan kuvittelee kaiken :(

Kiitoksia miilo!
Tervetuloa amå84! Pikaista plussaa:)

Laskettu menee tammikuun loppuun<3

Mulla ei ole ollut menkkoja raskausaikana.
Pitäskö sun amå84 varmuudeksi tehdä testi?!?

Joo, pitäis varmaan... sillähän se selviäis. Jännittää vaan niin hitosti. Oon huomannu että välillä mieli osaa kehitellä vaikka mitä oireita...

amå84, toi vuotohan olis voinut olla vaikka ovulaatiovuotoa :) Mulla oli sitä tässä kierrossa just kun plussasin. En siis muista että koskaan ennen olisi ollut veristä vuotoa kesken kierron. Ajankohta oli just semmoinen että mietin "onkohan tämä nyt sitä ovisvuotoa mistä saa netistä lukea...?!"
Ja kun plussa sitten pärähti kierron lopussa, niin kyllähän se varmaan sitä oli :)

Ja jos sulla nyt olis ovulaatio ollut joskus 6.5 jälkeen, niin nythän alkaisi ensimmäiset raskausoireet tulla :) Testaa ihmeessä!

PS. Mä siis odotan "vasta" kolmatta, mutta seuraan tätä ketjua kun ollaan jo puhuttu neljästä lapsesta :)

Miilo, kuun vaihteessa pitäis memkkojen alkaa ☺

Amå84, tervetuloa mukaan ja testaa ihmeessä ☺

Terkut ultrasta! Valtakunnassa kaikki hyvin, ihanaa! Just laitoin äitille meiliä kuvan kera, katotaan mitä vastaa. Lapsille olis kans tarkoitus kertoa tänään. Ja töissä....

Paljon onnea Miilo! <3 Ite en oo vielä uskaltautunu testailemaan... menkkojen pitäs alkaa 7vrk päästä, niin mietin että oottaisko siihen kuitenki. Väsymys alkaa olla ihan omaa luokkaansa, voisin nukkuu kellon ympäri. Viikon verran on tosiaan nännit ollu toooosi arat ja kipeet, ja nyt on tissit kipeytyny myös sivuilta... kovastihan sitä toivoo että tää nyt olis "sitä ", muttei uskalla liikoja toivoa, putoo sitten vaan taas korkeelta ku menkat alkaaki.

Onnea miilo hyvistä ultra kuulumisista!
Plussa tuulia amålle:)

Täällä mennään kp 31/30-39... viimeksihän mietin sitä valemenkkojen mahdollisuutta, oireet ei oo hävinny mihinkään. Nyt vaan on mahdollista myös se, että tässä kierrossa olis tärpänny. Kerranki oltiin ukon kanssa samaan aikaan hereillä "talletusta" varten ;)
Oireina vois kai mainita:
- rinnat painavan tuntuset ja arat sivuilta. (Nännit ei enää niin kipeät ku aiemminkin)
- Etova olo pitkin päivää
- Jatkuva väsymys
- Repäsykivut silloin tällöin

Toki nää kaikkihan voi kertoo alkavista menkoistakin, joten... :/

Miilo, onnea hyvistä uutisista :) mitäs äiti tuumasi?

Amå84, Millonka testaat?

On: yritän olla ajattelematta koko asiaa että kohta pitäis testailla. Mies kyllä kyselee usein että millon saa tietää asiasta suuntaan tai toiseen. :D
Pelottaa jotenkin että tässä menee kauankin ennenkuin raskautuu :/

En oo yhtään vielä miettiny ertä millon testaan, ku tuo kiertoki heittelee niin paljon; 32-39pv... TOSIN yleensä n. 32pv :D en tiiä, pelottaa että sitä on vaan taas kuvitellu kaikki oireet ja joutuu taas pettymään :(

Heps!

Eli täällä meneillään se 32/30-39...
Eilen oli jotenki "omituinen" olo, ja tajusin mitata kuumeen; 37.5
En siis oo seurannu lämpöjä millään muotoa... eikös lämmönnousu voi olla tärpin merkki? mut voi kai se kertoo muustaki. Esim. ihan vaan flunssan tulosta :D
Rinnat on kipeytyny lisää, ovat nyt ihan kauttaaltaan kosketusarat.
Alamahassa tuntuu välillä menkkakivun tapasta vihlontaa, mutta selässä ei tunnu mitään. Ja normaalisti selkää särkee jumalattomasti ennen menkkoja.
Ei tässä vaan vieläkä uskalla haaveilla plussasta tuon epäsäännöllisen kierron takia, ts. vielä viikko ennen ku ees tavallaan on menkat varmasti myöhässä. Ääh.... odottavan aika on pitkä :(

Taijan yksinäni täällä keskustella...
Mutta kysynpä silti!

Onkos täällä muita joilla epäsäännöllinen kierto? itelläni siis heittelee välillä 30-39. Jos muita samassa tilanteessa olevia löytyy, niin missä vaiheessa ootte ruvennu testailemaan? Menkkojen ollessa myöhässä lyhyimmän vaiko pisimmän kierron mukaan? :)
Täällä nyt kp 36/30-39, eikä menkkoja näy. Perjantaina aattelin testailla.

-Amå84-

Minun kierto ei sitten vielä olekaan tasaantunut, viimeset kuukaudet on ollu aika toivoton olo.. :sad001

Amå, minä odotan aina sen pisimmän mukaan ja pari päivää yli. Mieluummin petyn menkkojen alkamisesta ku raskaustestin negasta.. testejä en sit pahemmin ookkaan tehny..

Nyt on kyllä tullu stressiä muilta osin, että taitaa jäädä haaveeksi tämän hetken perheenlisäys.. Mutta jos jotain positiivista, niin eipähän oo tarvinnu ehkäsyä (sitä päänvaivaa ja ärsytystä) miettiä :wink

Muokattu viimeksi:
Miimu86, näin oon itekin ajatellu. Että mieluummin ootan vähän pitempään ku teen liian aikasi ja petyn siihen negaan... :( niitä ku on tullu ihan tarpeeks tehtyä tässä vajaan parin vuoden aikana. No, aika näyttää. Perjantaina on siis kp 38/30-39... noita 39 kiertoja onki ollu vaan yks vuoden aikana. Yleensä se on ollu siinä 30-34pv... Tsemppiä Miimu :)

Huoh, niinhän siinä kävi taas kerran... kp1/jotaki..
Ihan puskista alko tumma vuoto. Ei menkkaoireita, rinnat yhä sivuilta arat, lämmötkä ei tippunu sieltä reilusta 37 asteesta normaaliin...
Että näin. Mitenkähän sitä taas sais tsempattua ihtensä uuteen kiertoon. Alkaa usko loppua :(

Takaisin