Mä sain tänään testien tulokset, mitään muuta poikkeavaa niistä ei löytynyt kuin että tyroksiinitaso oli viitearvojen alapuolella. Vielä en tiedä mitä sen kans tehään. Papakin oli normaali. Ultraan nyt saan lähetteen, toivottavasti tulis pian aika. Tai toivottavasti ei ens viikolle kun mies on Intiassa asti.
Onnea Miilo! Kylläpä ois kiva varailla neuvolaa jo itseki... Nyt oli minulla normaali mittanen toi viime kierto, jospa ois jatkossakin, ni vois alkaa yrittämään ja toivomaan.. :)
Hihii, mies sai töitä. Ei sieltä missä kävi haastattelussa, vaan paikasta missä oli viime keväänä. Eikä oo ees hakenu sinne, mut hyvä homma et sai töitä:)
Nyt vaan tarttee ratkasta et alotetaanko yritys seuraavasta kierrosta vai sitä seuraavasta, jännittää apua...
Huli, ihan loistavaa!! Nyt sit vaan yritys käyntiin!!
Mulla alkaa huono olo nostamaan päätään. Ei mitään hirmu pahaa mut kuitenkin. Ja sama vaiva ku esikoista odottaessa, tuntuu ettei ruoka laskeudu kurkusta alas. Tosi tukala olo. Vaikka olis nälkä niin vaikea syödä kun edellinen ruoka tuntuu ja maistuu kurkussa. Eipähän tuu syötyä liikaa ainakaan
Tilannepäivitystä: Mies on oikeesti pehmenny nyt sille 4:lle, eilen vain puheesta huomasin. Kun se sano et kun me se 4 tehdään, ei ollu enää jos, Niinkuin tähän asti se on ollu. Me so happy:)
Sopivasti pitäs menkkojen alkaa 8 päivän päästä, ja jos sitä sit rupeis sihtailemaan ilman kumia? Kattoo ny?
No ni nyt on yritys käynnistyny( nyt kyllä hirvittää vähä jos tärppääki ekasta kierrosta, en tiiä miks tuli tollanen pelkotila, kun kuitenkin syksystä asti toiveena ollu vauva)?!?
Nyt olis kp 11, joten oletettavasti tärppipäivät olis edessäpäin? Saas nähä miten menee?
Testasin tänään uudestaan, samanlaiset viivat tuli. Ke testaan seuraavan kerran, katotaan onko vahvistunu vai onko vaan kiinnittymis yritys ollu? Sillo pitäs menkatki alkaa, saa nähä et jääkö tulematta?
Mä kirjoitin eilen jo pitkät pätkät mut bittiavaruus söi kaiken :)
Jännää Huli!! Peukut on pystyssä! Eiköhän siellä kyytiläinen ole matkassa!
Hemppa! Pikaiset plussaukset teille.
Mulla on ens ma ultra. Jännittää aika paljon. Vähän kummittelee se edellinen oireeton km. Yritän kuitenkin pysyä luottavaisena. Huomenna olis 12+0!! Aika hurjaa!
Täällä ilmoittautuu uusi kuumeilija kehiin!
Entisestä elämästä siis siunaantunu pojat vm. -04 ja -06, sekä tyttö -09.
Nykyisen puolison kanssa ilman ehkäisyä oltu elokuusta -14 lähtien, ja yhä vaan haaveillaan yhteisestä rakkauden hedelmästä