Neljännestä haaveilevat ja kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Huli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huli, onhan toi jo lupaus, eikö ;) peukut pystyyn et mies löytää nopeasti töitä!!

Jos tää raskaus etenee onnistuneesti loppuun niin vauva syntyisi muutama päivä esikoisen 6v synttäreiden jälkeen. Mulla kaikki syntyneet sektiolla niin nytkin suunniteltu sektio edessä.
Mä oon äärettömän onnellinen mut samalla kyllä jännittää. Miten rahat riittää, miten vanhemmat lapset suhtautuu ja iso ? on työt. Oon vuokratuolilla kampaamossa enkä tiedä pääsenkö samaan paikkaan enää sit takaisin. Ehkä sit olis sen oman puljun aika?! En ihan liikaa kuitenkaan jaksa miettiä, kaikki asiat selviää kuitenkin jollain lailla.
Heh, sopivasti ollaan just hankkiuduttu vauvajutuista eroon....

Varovaisesti saa onnitella! Kyllä tänäänkin viiva tuli testiin. Testaan vaielä ke digilla, jos se on plussa niin saa onnitella kunnolla

Hihii, mies pääsee työhaastatteluun torstaina, vakipaikka kaupungille. Nyt kaikki peukut pystyyn et saa paikan:)

Miilo, varovaiset onnittelut :) onko viivat vahvistuneet?
Työasiat järjestyy kyllä sitte kun sen aika on!

Huli, toivotaan että mies saa töitä niin pääsette yrittämään :)

Onnea miilo, toivottavasti kaikki menee hyvin ja saatte nyytin syliin!
Millon olis laskettuaika?

La olis 30.11 mut noin viikkoa aikaisemmin varmaan leikataan. Tänään on hurjat 4+0 :)
Mullahan oli kolme keskenmenoa ennen esikoista niin vähän jänskättää miten menee. Pistän taas hepariinia niin ku noissa onnistuneissa raskauksissa. Toivottavasti se auttaisi tälläkin kertaa.
Varasin varhaisultrankin kolmen viikon päähän.

Vautsi, onnea Miilo!

Mä kävin maanantaina lääkärissä outojen vatsatuntemusten takia. Lääkäri paikansi tuntemuksen vasempaan munasarjaan ja oli itekin tuntevinaan jotain poikkeavaa. Otti papan ja eilen kävin verikokeissa, kunhan niistä tulee vastaukset (papassa menee 2vkoa) niin laittaa lähetteen sairaalalle ultraan.

Mua jännittää miehen puolesta, toivottavasti nyt oikeesti sais sen paikan, niin päästäs yrittää pikkuhiljaa...

Ää, ilmottaavat 1,5vk sisällä et saako paikan, pitkään pitää viel jännätä :(

Oli joo menny hyvin, nyt pitää vaan toivoo ettei muut ehokkaat oo parempia...

Hulin miehelle peukut pystyssä! :)

Miilo, milläs ikäeroilla teillä lapset sitten on? Lukeehan se varmaan tuolla aiemmin, mutta josko vielä kertaat :D

Sandy, jos nyt kaikki menee hyvin niin tää pikkuinen syntyy ihan muutama päivä esikoisen 6v synttäreiden jälkeen. Tytöt on silloin 3,5v ja 4,5v.
Tein sen digitestin eilen, raskaana 1-2. Jospa sitä nyt uskoisi :)

Nyt tuli soitto miehelle jo toiseen työhaastatteluun, pakkohan noista on nyt jonkun tärpätä.
Ja mies jo eilen vähän näytti lämpeemisen merkkejä vauvalle, lähipiirissä useempi kertonu et saa vauvan syksyllä, niin mies sit eilen sano ettei taideta kerätä tähän aaltoon mukaan( tarkotti sitä kun on perättäisinä kuukausina lasketut ajat, et olis meille sattunu siihen samaan ketjuun) Ja toi on jo paljo hältä et aattelee mihin laskettu sattus. Sit kyseli et jos huhtikuussa raskautusin niin mihin se laskettu sattus, sopivasti päivää ennen miehen synttäreitä tammikuussa. Hän oli ihan innoissaan et sehän sopii hyvin. Eli kyllä se taitaa rueta pehmiimään sille vauvalle :)

Takaisin