Neljännestä haaveilevat ja kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Huli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervetuloa miimu:)
Minkäikäisiä teidän lapset on?
Toivottavasti kierto rupeis tasottumaan ja pääsisitte yrittää.

No kato näkyyhän nuo tuossa allekirjoituksessa, mut puhelimella olin niin ei siin näkyny :)

Onko teistä moniko lasten kanssa kotona vai palannut jo työelämään? Varsinkin jos on pienet lapset, ei usean lapsen hoitoonvieminen taida olla kannattavaa!

Minä itse olen töissä, teen 3-vuorotyötä, mies päivätöissä joten lapsille tulee useasti jopa neljä vapaata viikon aikana. Aika hyvin on saatu kuvio toimimaan. Lapset kaikki samassa hoitopaikassa. :)

Tervetuloa miimu86! Sullakin tosi samanikäiset lapset kun meillä muilla
Toivottavasti kierto siitä tasaantuu!!

Mulla tosiaan kaksi viikkoa sitten menkat, runsaat mutta lyhyet! Ja mikä parasta, ei mitään tiputtelua sen jälkeen.
Ovis on näillä näppäimillä. Mun ei tarvii tikutella. Tunnen oviksen ja limaakin tulee niin ettei tarvii arvailla.
Mieskin näköjään innostui kun päästiin hyödyntämään ovista! Tähän asti menty keskeytetyllä, sehän onkin niin luotettavaa... Mut siis pääsiäisen aikaan testailemaan!!! Peukut pystyyn!!!

Mitäs teille muille?

Meillä lapset aloitttivat päiväkodin elokuussa, nyt siis puolisen vuotta olleet. Ovat kaikki samassa ryhmässä ja tosi hienosti mennyt.
Syksyllä esikoinen menee esikouluun niin tilanne muuttuu kun esikoulu ei ole päiväkodilla. Pitää viedä kahteen paikkaan.

Mie oon kotona lasten kanssa, ollu jo marraskuusta 2012 lähtien...
Ollaan laskeskeltu ettei kannata laittaa 3 hoitoon näillä palkoilla...

Minä olen pääosin kotona, yhtenä aamuna viikossa käyn siivoomassa. Ja näin mennään ens syksynäkin, vaikka nuorin täyttää kolme heinäkuussa. Vanhin aloittaa eskarin joten haluan olla kotona, viemässä ja hakemassa häntä. (onneksi mies on samaa mieltä)

Hei!
Voisin tänne ilmottautua kans. Neljättä lasta myös kuumeilen, miestä tässä hetken pehmitellyt ja hyvään suuntaan ollaan menossa :D
Meillä lapset 4v, 3v ja 1v2kk eli vauhtia kyllä riittää mutta mulla on joku krooninen vauvakuume :D
Yrittämään tuskin ihan pian päästyäiskään, kuopuksen imetys loppui viime lauantaina ja se on pitäny menkat poissa niin täytyy odotella kiertojen alkamista. :)

Ainiin ja kotona oon koko tän neljä vuotta ollut. Nyt hain kouluun mut saa nähdä miten käy, onneks nykyään on mahdollista tehdä monimuotosesti opintoja. :)

Tervetuloa wandao! Miulla myös menossa miehen pehmitys... Välillä haluu ja välillä ei? Ota tosta sit selvää, ehkäisynä meillä keskeytetty/kumit... :)
Hyvinkin saman ikäsii meillä muksut ja tunnustan kärsiväni kroonisesta vauvakuumesta :)

WandaO tervetuloa! Vilskettä ja vipinää on teidänkin taloudessa :) toivotaan että mies näyttää vihreitä valoa neljännelle vielä :)

Tänne ei ihmeempää. Kierto on nyt puolessa välissä ja ens menojen jälkeen poistatan kierukan.
Odottelua siis on vielä :)

Tervetuloa WandaO!
Mä piinailen. Ke/to pitäs menkkojen alkaa jos alkavat. Pientä oireilua on mut voi johtua mielikuvituksesta tai ihan jostain muusta :)
Katotaan miten käy!

Toivotaan miilo et olis pieni matkassa, tuu kertoo kun testiä teet:)

Tänään saattoi olla jo ihan pientä väriä näkyvissä. Jännäksi menee! Huomenna taas uudestaan. Pitää varmaan hakea pari testiä lisää, etteivät lopu kesken ;)

Miilo kuvaa! :)

Mä olin se vasta kolmatta odottava ja nyt tosiaan näyttää siltä että kolmas tulee :) Nt-ultrassa kaikki loistavasti :) Josko tässä vielä joku päivä päästään kuumeileen sitä neljättä, haaveenahan se jo on <3

Oi, toivotaan että viiva vahvistuu miilo:)

Kiva kuulla sandy, et siellä raskaus etenee hyvin:)

Täällä alkoi toinen kierto pillerien lopetuksen jälkeen, eka oli 27pv pitkä ja tää toka oli 28pv pitkä, tuo vaan mietityttää et ovis tulee(jos siis oon osannu oikein päätellä tuntemuksista, testejä en oo tehny) vähän ehkä myöhään? No mut katsellaan... Miehen pehmityskin etenee ja oon saanu perusteltua et miks se 4 olis niin ihana asia. Mies jo sanoikin et jos hän saa vaan töitä niin sit voidaan alkaa yrittää ja se saa nyt tässä vaiheessa riittää, nyt vaan toivotaan et niitä töitä löytyy äkkiä :)

Takaisin