Neljännestä haaveilevat ja kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Huli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei oo. Mies on 5(6) lapsisesta perheestä. Mie oon 2. Yhellä kaverilla on 3 lasta ja muilla on 2 tai ei ollenkaan. Taitaa nykyisin olla ettei moni halua montaa lasta?

Enkä mie ennen esikoista ees tienny et lapsia näin monta haluan, mut niihän tuo on mukanaan vieny.

Miten teidän omat vanhemmat/ puolison vanhemmat on ottanu useemman vauvan saamisen?

Meillä miun äiti kyselee vähän väliä et jokos teille se seuraava on tulossa, hän siis oottaa ihan et tehtäs viel ainaki se yks. Anoppi ei kysele, mut huomaa et ei hänkään pahakseen pistäis vaikka vielä vauva saatais. :)

Ei ole lähipiirissä muita monilapsisia perheitä. Kavereista parilla perheellä kolme, muilla 0-2.
Me ollaan miehen kanssa molemmat 2 lapsisesta perheestä.
Meidän kolmas lapsi tuli molempien suvulle yllätyksenä, olettivat että oli varmasti vahinko... seuraavaks varmaan kyselevät ehkäisystä :dead:

Isäni sanoi kuullessaan kolmannesta lapsestamme että onneksi olkoon suurperheellinen :)
Muut (suku) ovat varmaan miettineet miten jaksamme ynnä muuta mutta eivät ole kehdanneet meiltä itseltään kysellä :)

Mä oon mutkien kautta 5 lapsisesta perheestä/perheistä. Isoveljellä 4 lasta + 2 bonuslasta. Kavereilla 2 lasta, muutamilla 3.
Mä olin ajatellut et 2 olisi hyvä mut miehellä 2 sisarusta, joten hänen toiveissaan oli 3. Mua ei hirveästi tarvinnut ylipuhua. Ihan ei ollut tarkoitus et tytöillä olisi vain vuoden ikäero mut ihan mahtava yllätystyttö sieltä tuli.
Nyt oon sen reilu 2,5v miettinyt tota neljättä ja olishan se ihanaa. Hyväksyn kuitenkin sen jos ei meille sitä suoda jotenkin vaan noi lähekkäiset raskaudet nostivat pintaan sen et haluaisin kokea vielä sen yhden "rauhallisen" raskauden. Mut katsotaan miten käy.
Viikon päästä pitäisi tädin kolkutella ovelle. Jospa se olisi sitten tärppikierros?

Vähän mietityttää toi ovis. Mulla nykyään todella voimakkaat kivut ja vuodankin viikon. Kysyin yhdeltä gyneltä mut sano et olis ihan normaalia. Ei oikein tunnu siltä. Mulla alkaa siis n.kp 11-12 limat, joka punertaa. Kun limailu loppuu niin vuoto jatkuu verenä ja jatkuu kp 18 asti. Jos seuraavakin ovis on tuollainen niin varaan lääkärin. Tää alkoi Mirenan kanssa niin katon miltä näyttää ilman.
Ärsyttäviä nää naistenvaivat, huoh.

No kuulostaa kyllä erikoiselta, voisko tosiaan johtua tosta mirenasta? Kannattaa varmasti olla gyneen yhteydessä, jos tollaisena jatkuu? Luulis nimittäin ettei tuo kuitenkaan ihan normaalia oo ja vaikeuttaa raskaaksi tuloa.

Ja nyt vuodottoman päivän jälkeen taas! Tää onkin ihan uutta. Toiveissa tietenkin kiinnitysvuoto mut en usko siihen.
Pitää tosiaan varata gynelle jos ens kuussa ovis samanlainen!

Miilo ei kyllä todellakaan kuulosta normaalilta mutta voisko vielä johtua kierukasta? Saattaa mennä pitkäänkin ennenkuin kierto tasaantuu kierukan jälkeen.. sitä itsekin tässä mietiskelin että pitäiskö kohta jo poistattaa kierukka jos sen jälkeen kierto ei asetukkaan normaaliksi.

Mähän odotan nyt kolmatta (rv9+1:) ). Ja tämä kierto mistä raskauduin, niin mulla oli ekaa kertaa oletetun oviksen aikaan veristä vuotoa! Kesti kylläkin vain yhden vuorokauden. Silloin oli just sekavat fiilikset onko hyvä vai huono juttu, mutta osoittautui hyväksi :)
Mut tosiaan tuommoinen monta päivää vuotaminen on eri juttu.Mistähän se kaikki veri voi sit tulla?

Sitä mäkin ihmettelen Sandy! Mulla ollut ihan muutama vuodoton päivä Mirenan poistamisen jälkeen. Eli melkein vuotanut 4 viikkoa koska mulla oli menkat ennen poistamista. Ja nyt mietin et voisko mulla nyt sit olla menkat? Tänäänkin nimittäin vuotanut ja alavatsaa nippailee. Ei kyllä niin runsasta vuotoa ku menkkojen aikaan.
Perkele. Ota nyt näistä selvää!?!?

Ei helvetti. Mä täällä tuhruilen edelleen. "vähän" näköjään kroppa sekaisin...

Jaaha, menkat sit alkoi?? Pääsi vähän yllättämään, odotin vähän pitempää kiertoa, mut nyt jäikin 27 päiväseksi. No katsotaan mihin tää ny asettuu, mut vähän outoa kun mulla ei ole olevinaan ikinään ollu lyhyitä kiertoja?

Mulla tuli ainakin eilen vielä sitä tuhrua. En tiedä yhtään missä mennään. Menkkojen pitäisi alkaa to ellei tää tuhruilu ole menkat. Se tarkottais et menkat alkoi heti oviksen jälkeen. Pöh, tää on ihan persiistä. Ei auta kun odottaa ja kattoo miten tää tästä asettuu!

No höh miilo, jospa se siitä tasottus, kierto sekoilee omiaan ehkäisyn lopetuksesta?

No on kyllä. Toivottavasti menis nopeeta ohi tuollainen kierron sekoilu :)

En tiedä voiko sanoa näin mut, jee, menkat alkoi! Kierto siis ihan normaalin pituinen. Jospa toi välivuotokin rauhoittuisi. Ja jospa mies innostuisi toden teolla yrityksestä!!

Jes Miilo, toivotaan että kierto tasaantuu.

Minä asensin puhelimeen Womanlogin, alan nyt seurata vähän kiertoa kun aiemmin ei oo ollu mitään selvyyttä kierrosta, sen verran olen perillä että kuukautiset on tullut joka kuukausi :woot:

Hienoa miilo että kierto kuitenkin jollain tavalla toimii, ja toivottavasti miehenkin saat innostumaan.

Hyvähän se on hemppa seurata vähän kiertoa. Minäkään en oo hirveen innokas ollu laittelemaan ylös noita kierron pituuksia. Mut tammukuussa miekin latasin puhelimeen sovelluksen et vähän ees tulis seurattuu minkäläisia ovat :) ja pysyis ees vähä kärryillä et millon se ovis olis.
Huomaatteko kuinka herkästi oviksen? Tai tikutatteko sitä?

Heips, minäkin tulen tänne kuumeilemaan mukaan :) Meillä on kolme ihanaa tyttöä, eikä lapsiluku tunnusta vielä olevan täynnä. Jätimme ehkäisyn pois marraskuulla, mutta kuukautiskierto onkin ollut yllättäen sekaisin, joten nyt olo on lannistunut :sorry:. No, nyt sit odotellaan ja katsellaan tuo kierto normaaliksi ja sit kunnolla yrittämään. Normaalisti kiertoni on ollut tasan neljä viikkoa, mutta nyt kierukan jälkeen ollut kahden ja neljän viikon välein..o_O

Takaisin