negatiivinen raskaustesti mutta silti raskaana?

Tweetu

Jostain jotain jo tietävä
Hei kaikki!
Niinkuin otsikosta voi jo päätellä niin sellainen kysymys on herännyt mieleeni että onko kuinka moni tehnyt raskaustestin ja saanut tulokseksi negatiivisen ja sitten ollutkin raskaana? Ja kuinka monta päivää tai viikkoa menkkojen oletetusta alusta näin on käynyt?
 
Minulla näytti negaa vielä n 12 päivää oletetusta menkkojen alkupäivästä. Olin tosin ravannut aamuöisin vessassa joten ei ollut ehtinyt olemaan kauaa rakossa. Kolmesta nega-testistä huolimatta tiesin olevani raskaana, olo oli nin outo ja haju- ja makuaistimukset ihmeellisiä. Muistaakseni vasta kp 44/31 sain plussan.
 
Kiitos vastauksesta!
Kun nyt on kulunut kohta viikko oletetusta menkkojen alkupäivästä ja olo on outo,kahvia jos juon oksennan melkein heti ja vessassa joutuu ravaamaan koko ajan. Ja muutenki sellainen olo että kaikki ei kropassa nyt ole normaalisti mutta 2 raskaustestiä olen tehnyt ja molemmat näyttivät negaa. Voi olla että kroppa deittailee pillereiden lopetuksen jälkeen mutta niin monia raskausoireita on ilmaantunut että olen ihan ihmeissäni!
 
Mulla on täällä aika samanlaista meininkiä...kuukautisten olisi pitänyt alkaa 11.12 mutta ei näy eikä kuulu.Eli nyt on kp35/28 eikä koskaan ole ollut näin myöhässä missään kierrossa IKINÄ. Vaikka harvoin kierto onkin yli 28 niin onhas se joskus ollut 28-32 mutta nyt ollaan menty reippaasti yli...ja testit ne vaan näyttää negaa. Tilasin nyt netistä testejä lisää joten torstaina sitä sitten pääsisi ammupissasta testailemaan...vasta torstaina.

Ja Tweetu, mites lopulta kävi? Tuliko plussa?
 
Joo täällä ollaan vieläkin ihan pihalla, kävin labrassa testissä ja se näytti alle yksi ja sanoivat että en todennäköisesti ole raskaana,itse en tiedä yhtään mitä tuo "alle yksi" tarkoittaa. Ja samoin täällä,koskaan ei oo menkat ollu näin myöhässä nyt jo kp 40/28 eli 12 pv myöhässä. Jos isännällä ois rahaa ni käyn tänää viel ostaa testin ja teen huomen aamulla. Hullukshan tässä kohta tulee. Oireet on kyllä vähentynyt vähän mut silti jotenki todella outo olo. Toivottavasti teille tulis plussauutisia! Tsemppiä ja tuuhan kertoo kui kävi! :) onkos siulla ollu muita oireita ku menkat myöhässä?
 
Ja äsken kävin vaa'lla (täytyy myöntää oon vuoden sisään kyllä lihonut paljon) mutta tuli ihan shokkina ku astuin vaa'n päälle ja se näytti yli kiloa enemmän ku viime viikolla. Joo oon lihonut mut en näin nopeesti kuitenkaan :eek:
 
Vasemmalla puolellaa tuntuu välillä siltä kun liikahtaa liian nopeasti että joku repeisi...tuntuu samalta kuin ensimmäisessä raskaudessa ne liitoskivut.Ja eilen illalls tunsin sellaista pientä kuplimista..tiedä sitten mitä sekään on.

ensimmäisen raskauden tunnistin tosi nopeasti, ennen jo plussaa kun tuntui alavatsassa sellainen paine ns.ilmakupla... nyt on tuntunut sellaista perusmenkkaviiltoa alussa mutta nekin katosivat kuin tuhka tuuleen.Aina välillä on sellainen olo että nyt alkoi vuoto mutta sitten kun menee vessaan niin ei mitään.

Ilmoittele itse myös miten kävi niin ilmoittelen myös itse =)
 
Tweetu, kyllä tuo alle yksi tarkoittaa ,että et ole raskaana. Alle 5 tarkoittaa negatiivista tulosta. ja kaksi viikkoa hedelmöittymisen jälkeen hcg-hormonin määrä on yleensä jo reippaasti yli sata, jopa monta sataa. Sinuna säästäisin ne testirahat. Sun kroppa on varmaankin sekaisin pillereiden lopetuksen jälkeen, mikä on ihan normaalia. Pitäisi tasoittua muutamien kuukausien aikana. Tsemppiä sinulla ja toivottavasti pian alkaisi kierto pyöriä aikataulussa :)

Tässä vielä linkki, mistä näet hcg- eli istukkahormonin viitearvotaulukon: http://metku.net/~pesu/faq.php
 
Kiitos Pampero vastauksesta!
Nyt ymmärrän paremmin :) niin tosiaan taitaa vaan pillereiden jälkeistä kropan totuttelua olla :)
 
Voi ei! Jaksamisia sinne! Se tunne on ihan kauhee ku näkee sen tuloksen ruudussa! Koitahan jaksaa ja toivotaan että pian tärppää! :)
 
Täällä ei menkkoja näy vieläkään.. Mutta toivottavasti teillä tästä kierrosta sit tärppäisi:) tsemppiä:)
 
Miulla oli kierto melkolailla sekaisin pillereiden lopetuksen jälkeen, vaihtelua oli 28-48 päivän välillä, joten ei hajuakaan milloin olisi menkkojen pitänyt alkaa... Niinpä tein melko usein raskaustestejä, 3 negatiivista ehdin 1,5 kuukauden aikana saada eikä menkkoja silti kuulunut. Koko alkuraskaus ollut oireetonta, joten en niistäkään voinut epäillä mitään... Päätin vielä yhden testin tehdä ennen lääkäriajan varaamista (menkkoja ei tullut kolmeen kuukauteen) ja kappas, plussa tuli. Plussan sain, kun oli menossa kiertopäivä 88... Niskaturvotusultrasta laskettuna tuolloin oli viikkoja kasassa jo 5+4, mutta edellinen nega oli tullut vain pari viikkoa aikaisemmin. Tiedä sitten mistä johtui että negaa näytti, mutta pääasia että nyt kaikki hyvin (menossa rv 17+4). Tsemppiä vielä plussaa odottaville, näinkin voi käydä. :)
 
Hei Nea_!
Kiitos vastauksesta! Aika oudosti mennyt siullakin nuo kierrot! Mie tässä laskeskelin että miulla on nyt kp 51.. Jonkun aikaa siis tullu noita menkkoja odoteltua. Oireet kyllä vähentynyt, ja luulen että kroppa vaan reistailee pillereiden lopetuksen takia mutta outoa tämä kyllä alkaa olla. Voisivat kyllä jo pikku hiljaa alkaa! Alkaa turhauttamaan,kun lapsi olisi niin toivottu!

Ja onnea siulle ihanista raskaus uutisista,ja tsemppiä loppuun asti! :)
 
Se on kamala tunne, kun odotat joko menkkoja tai plussaa... Menkatkin olisi tuossa tilanteessa helpotus, että pääsee yrittämään uudestaan jos ei ole tärpännyt. Mutta toivotaan että teilläkin tärppää pian, ellei sitten ole jo tärpännyt. :)
 
Tweetu. jos ei ala kuulumaan niin kandee varmaan varailla lekuria.
Itelläki menkat hietelleet ihan miten sattuu, ja kierto p 40 nyt menossa,
ovuloimaton kierto..
joten jouduin käynnistämään teroluteilla


Niin ja perus raskaus testejä saa edullisesti esim prismoista ja isommista s-marketeista,
olisko se 2 kpl paketti sen 2,5!!
ja ärrällä 2 kpl 5e! :D
 
Kiitos jaica!
Pitää tässä vuoden vaihteen jälkeen soitella! Eihän tää normaalia ole. Mut jotenki vaa oon vaan koko ajan jäänyt odottelemaan,ei oo mielessä käynyt että soittaisi lääkärille! Kiitos paljon neuvosta!
 
Takaisin
Top