Nams - yöks

Tein tällaisen uuden viestiketjun. Onks teille tullut jo jotain tällaisia mielitekoja tai kamaluuksia? Mulla meinas yrjö lentää auton tuulilasin pesunesteestä ja tupakan savu tulee satakertaisesti. Yöks. Mitään sen kummempaa mielitekoa ei kyllä ole.

Ihminen joka on just sauhutellu niin hyi olkoon. Vaikka itsekki lopetin vasta kun plussa tuli niin hyi yök. Mutta hyvä näin! Eipähän tee mieli poltella :happy:

Mä himoitsen lihaa.:D ja kalaa, oon vaan ihan sekaisin et mitä kalaa olikaa hyvä syödä ja mitä ei sais niin kovin syödä?

Tekee koko ajan mieli pepsimaxia. Ei sais juoda paljoo, pystyn onneks hallitseen kulutuksen vielä :D
Oikeastaan kaikki lämmin ruoka on alkanut etomaan. Eilen ihan pojan vedellessä makaroonilaatikkoa vieressä alkoi oksettaan.

Suolakurkku ja hillosipulit, voisin syödä vaikka miten paljon :). Oikeastaan vielä ei ole mitään yök yök, mutta eilen seisoin hämmentyneenä jäätelöaltaan edessä kun mikään vaihtoehdoista ei yhtäkkiä saanutkaan kuolaa valumaan :wideyed:

Mulle tuli samantien ovulaation aikaan halu juustoihin. Oon maidoton ollu jo pari vuotta, mut nyt on pakko saada juustoja PALJON :D

Bounty jätski on nyt suurta herkkua =D

Ällötyksiä ei vielä ole sinänsä.. kahvi ja hernekeiton haju etoo jonkin verran

Mansikat ja vesimelonit, niihin on iskeny aivan tajuton himo, joka on tosi outoa kun ennen ollut tajuton sokerihiiri.. :D

Kaikkea raikasta (marjoja, hedelmiä, kasviksia ym.) tekee mieli, mutta mm. makkaraa ei tee mieli yhtään.

Miks mulle ei tuu mitään himoa mihinkää tai päinvastoin :grin ei siis mitään sellasta pakko saaja nyt tai mtn.. Mutta eipä tullu esikoisenkaa aika, ainoastaan yhen hetken oli pakko saaja purkki hernekeittoo vaikka normisti ei sitä ees syyä :p

Huomasin tänään ekakerran että suihkussa shampoon haju alko etomaan.:wtf: Muuten ei kyllä hajut haitannu vielä. Ei myöskään erikoisemmin himoja ole vielä ollu, ei kyllä ollu esikoisenkaan kans muita himoja kuin smurffilimukka.. :happy:

Tuli tuosta hajusta mieleen eilinen melko hyvin tilastani kertova sattumus. Loikoiltiin sängyllä kun yhtäkkiä kiljahdin että mistä tää ihana kahvin tuoksu tulee ja mies kattoo mua että no just joo. Hetken olin että olkoot mutta tuoksu oli niin vahva että lähdin suunnistaan. Lopulta löysin makuuhuoneen vaatekaappini nurkasta muovipussin jossa tyhjiä kahvipusseja :D Olleet jo kauan mutta eilen yhtäkkiä sain vainun.

Samoin tänään kirppiksellä huomas... voi morjes.. ihmisiä oli miljoona ja todella monella oli dödö pettäny. Voin sanoa että kyä teki tiukkaa olla yökkimättä...

Miks mulle ei tuu mitään himoa mihinkää tai päinvastoin :grin ei siis mitään sellasta pakko saaja nyt tai mtn.. Mutta eipä tullu esikoisenkaa aika, ainoastaan yhen hetken oli pakko saaja purkki hernekeittoo vaikka normisti ei sitä ees syyä :p

Mää kans ootin esikoisestakin että alkais himottaan jotain erikoista niin ois mitä muistella. laughing7 Jotku just kertonu että haluttanu hulluna laastia :grin ja yks kaveri oli raskaana aina "helppo" vieras ku otti vaan kahvin ja pullan siasta jääpaloja..

Huomasin tässä viikonloppureissun aikana, että juustot (mikä tahansa) saa mut oksentaan. Normaalisti rakastan juustoa :( nyt on pakko luopua ainakin hetkeksi vissiin.

Sais muakin ruveta juustot oksettaan... mä oon hulluna juustoihin ja kerryttää painoa ja nesteitä aivan liikaa ruhoon :(

Viime raskaudessa oli vaikea saada alas salaattia :/ ja maistui liharuoat. Toivottavasti nyt olisi toisinpäin.

Eilen tuli vähän hyi olo kun meinasin että syön skyr rahkan. Heti kun olin avannut sen. Vähän myöhemmin söin sit kuitenkin.

Takaisin