Oletteko naimisissa? Miksi/ miksi ette?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

No lopulta todettiin, että ihan hirveetä rahanhaaskuuta moiset häät, eikä kumpikaan ees arvosta mitään kirkkoa ja krumeluuria, niin häät oli tosi pienimuotoset, eikä mitään virallisia kuviakaan otettu. 

Ihan kunnon isot tanssihäät kirkossa vihkimisineen ja häämatkalla oltiin Karibialla. Edelleen tahdotaan <3
Olen sen verran vanhanaikainen, että halusin ottaa mieheni sukunimen. Se on myös mukava asia, sillä nyt koko perheellä on sama sukunimi. Tuntuu jotenkin yhteisölliseltä kun näin on.
Eli mennään kyllä muttei mitään kiirettä, hyvä näinkin. Omat vanhemmat menivät myös naimisiin kun olimme veljen kanssa lapsia ja itselleni jäi ainakin hyvät muistot siitä päivästä, ajatuksena että myös omat lapset olisivat suuressa päivässä mukana 

Minä olen hoitanut kaikki meidän testamentit ja muut paperiasiat, henkivakuutukset jne. kuntoon, jottei kummallekaan tule sen takia hätä, jos toiselle sattuisi jotakin.