Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi noita meidän miehiä!
Lapsen isä haluaisi kesällä vanheinpainrahakauden jälkeen naimisiin, jotta saa oman sukunimensä jatkumaan... Kuulemma voidaan erota heti sen tapahduttua.
Onpa ikävän kuulonen kommentti mun korvaan. Miksi mennä naimisiin vain nimen takia? Tai ehkä en vain ymmärrä miesten ajatuksenjuoksua, enkä tiedä teidän tilannetta sen tarkemmin. Tarkoitus ei siis ole arvostella. Meillä lapsi saa miehen sukunimen vaikkei olla naimisissakaan, houkuttaisi myös yhdyssukunimi joka nykyään on mahdollinen :DVoi noita meidän miehiä!
Lapsen isä haluaisi kesällä vanheinpainrahakauden jälkeen naimisiin, jotta saa oman sukunimensä jatkumaan... Kuulemma voidaan erota heti sen tapahduttua.
Kiitos. Ikävällä se silloin kuulosti. Onneksi samantien tajusin, ettäOnpa ikävän kuulonen kommentti mun korvaan. Miksi mennä naimisiin vain nimen takia? Tai ehkä en vain ymmärrä miesten ajatuksenjuoksua, enkä tiedä teidän tilannetta sen tarkemmin. Tarkoitus ei siis ole arvostella. Meillä lapsi saa miehen sukunimen vaikkei olla naimisissakaan, houkuttaisi myös yhdyssukunimi joka nykyään on mahdollinen :D
Joo eipä mekään sen enempää olla pohdittu.Kiitos. Ikävällä se silloin kuulosti. Onneksi samantien tajusin, että
noi nimikäytännöt ei tod.näk ole miehen tiedossa enkä jaksanut alkaa niitä rautalangasta vielä hänelle vääntämään.
Ei tuu mulle häitä noilla perusteilla, sen tiesin samantien. Rautalankaa en jaksa alkaa asiasta taivuttamaan, joten tota hänen haavekuplaa en itse poksauta. Ollaan menossa käymään mun juristilla, kuulkoon sieltä järkevät vaihtoehdot, jotka linjassa sinun kantasi kanssa.Onpa miehellä erikoinen toive. Jokainen tyylillään, mutta itse en tuollaiseen suostuisi. Kauhea säätö sukunimen vuoksi ja miksi ylipäätään erota avioliitosta, jos kuitenkin haluaa pysyä parisuhteessa. Tai jos ei ole parisuhdetta, en menisi naimisiin vain jotta lapselle tulisi isänsä sukunimi.