Olipa päivä eilen. Töissä olin ihan pihalla koko päivä, en muista mitään, tuijotin vaan seinäkalenteria ja ihmettelin että mitä kerron pomolle ja työkavereille. En tiedä miten nuo tulevat suhtautumaan koska olen siellä 2v projektia varten ja nyt sitten 4kk jälkeen olenkin raskaana. Työ on vielä sellaista, että raskaus rajoittaa aika paljon tekemisiäni Ja joudun perumaan syksyn työmatkoja.. Työkaverit olivat innoissaan ilmoittamassa mua maaliskuussa järjestettäviin juoksutapahtumiin, kun vielä viikko sitten puhuttiin että mennään kimpassa juoksemaan 10km tai 14km. Ööh.. ei kai raskaus sitä juoksemista estä, mutta jos kroppa tuntuu samalta kun nyt, että jo vartin kävely hengästyttää, niin... Illalla parin tunnin päikkäreiden jälkeen päätin sitten, että nyt mennään spinningtunnille, koska ei tästä tuu mitään jos vaan nukun ja syön.. tai siis tuleehaan siitä jotain nimittäin läskiä Vähän vatsa kramppasi ja alaselässä pientä vihlontaa, mutta loppujenlopuksi olo oli paljon parempi jälkeenpäin. En todellakaan vetänyt täysillä vaan ainoastaan kuulostelin miltä kroppa tuntuu.. luulen, että olen tulossa vainoharhaiseksi kaikkien näiden tuntemusten kanssa No mutta pahin siellä salilla oli ne HAJUT, siis aivan järkyttävää miltä ihmiset haisevat salilla. Mieheni oli ihan ymmällään, että ei siellä haise ja ihan samanlainen ilma kun aina ennenkin. Kun joku käveli ohitseni oli pakko kääntää päätä poispäin Illalla, päätin sitten että nyt haluan seksiä... ensinäki rintani ovat niin arat että eka itku tuli siinä. Itkun jälkeen aloin jostain syystä nauraa hysteerisesti. Sitten taas vähän itkua. Mutta voi luoja, että kroppa on herkkänä. Ihan sairasta. Jälkeenpäin itkin sitten taas hysteerisesti, en tiedä miksi. Mieheni oli ihan ymmällään että jatkaako vai lopettaako, halaako vai jättääkö rauhaan, ja mä vaan sanon et jatka nyt vaan. Olenkohan tulossa hulluksi!?!?
Ehkä tässä nyt oli vähän liikaa kerrottuna, mutta ei ole muita joiden kanssa jakaa näitä outoja juttuja Onko teillä samanlaisia kokemuksia??
Ehkä tässä nyt oli vähän liikaa kerrottuna, mutta ei ole muita joiden kanssa jakaa näitä outoja juttuja Onko teillä samanlaisia kokemuksia??