Muita suurperheen odottajia..??

Okei, minulla veli -98 ja sisko -04, toinen sisko - 96 ja minä -94. :)

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
Sinä kun olet kokenut niin osaatko sanoa näihin mitään? Kopioin tämän maaliskuisista.

"Välillä tuntuu viiltävää kipua oikealla puolella enimmäkseen. Onko normaalia? Ja onko hyvä tehdä vatsalihaksia raskaana ollessa? Itsellä alkoi oikealle puolelle vähän koskea sen jälkeen. Välillä tuntuu kuin että menkat alkaa mutta aina väärä hälytys. Samalla keskenmeno kalvaa mielessä."

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
Wau!!Sähän ootkin "suurperheestä" ite..toisin ku mä..ainoo lapsi :D hmm..tohon kyssäriin..riippuu vähän missä vaiheessa toi viiltely on tuntunu ja missä kohtaa..itsellä tuntunu monesti just alussa ja tullu sen puolen munasarjoista,josta munasolu irronnut (muistan meinaa niin hyvin ku ultrassa tän edellisen kohdalla kysyin,et mikä toi kohta on..sano,et siltä puolelta irronnu ja tajusin sillo,et haa..tää on siis syy mix aina tolta puolelta tuntui se..)

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Aa, okei. :) juu no meitä olisi oikeesti 7 lasta mutta 3 keskenmenoa ollut. Viimeset olisi ollut kaksoset. :D

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
Tosta vihlonnasta sen verran että en just osaa sanoa mistä johtuu mutta mulla se on ollu kyllä joka raskaudessa ja kaikki ok, veikkaan että ns. kasvukipuja.

Ja opiskelu, lempiaiheeni :) Hurahdin opiskeluun siis vasta vanhempana, yläasteen jälkeen kävin ammattikoulun hieman erilaiselta alalta ja töitä on riittänyt ja vakipaikka ollut vuosia, sitten työpaikka koulutti toisen ammatin oppisopimuksella ja valmistuin sähkäriksi automaatioasentajaksi kun toinen oli vajaa puolvuotta, eli pumppailin koulussa (onneks naisten vessat oli vapaat), no sit toisen hoitovapaalla alko vakityö nyppimään ja hain ammattikorkeakouluun jonka aloitin kun nuorin 5vk, mies meillä tekee kolmea vuoroa ja teki paljon iltaa ja viikonloppua. Pumppailin maitoa veljeni kotona joka asui koulun vieressä kun itsellä yli tunnin ajomatka kouluun.
...ja nyt valmistun 2,5 vuodessa siis aiemmin kuin kukaan muu luokaltani. Parisuhteelle kieltämättä ei ole aikaa jäänyt saatikka harrastuksille mutta kaikki on väliaikaista ja jo silmät suurena etsin uutta koulua, ehkäpä maisteritutkintoon seuraavaksi :grin Asiaa ei helpota että keskimmäinen lapsemme on erityistä tukea vaativa ja todellakin on sitä kirjaimellisesti.
 
☆Basin: Mikä susta nyt siis tulee :D Mua itteeni just äskön jänskätti, ku olin salilla treenaamas just ja hitto ku vihlas oikeelta puolelta..noo..lopettelinpa melkee sit siihen, mut kauhee ku tuli tunne et apua!!! Ja tää turvotus on iha tajutonta mun mielestä...onko muilla samaa?? :O

Sent from my SM-P605 using Vau Foorumi mobile app
 
Nyt musta tulee sairaanhoitaja :)
Ja juu, turvotusta löytyy vaikka jonkun mukaan aineenvaihdunnan pitäis vilkastua, mulla ei.

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä olen periaatteessa suurperheestä, ei kirjaimellisesti. Vanhemmilla oli perhekoti jossa oli yhteenaikaan 8lasta plus mä. Olin heille sisar ja äitija isäni oli äiti ja isä. Niin ne sanoo vieläkin vaikka maailmalla tallaavat.
En koskaan halunnut lapsia. Mut nyt neljättä odotan. :angel4
 
Takaisin
Top