Muita suurperheen odottajia..??

nijaje

Vauhtiin päässyt keskustelija
Moikka!

Ihan mielenkiinnosta...löytyykö muita ns. Suurperheen äitejä, jotka oottelevat..jälleen ?
 
Riippuu mikä on suurperhe? Meille neljäs tulossa. :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Jeee...Basin..hieno homma!!Toi on ihan "tarpeex iso" Millos sulla olis laskettu?
 
ja muuten..mitenhän mun Lilypie-tarrasydeemi ei näy...?Kyllä ne aiemmin on näkyny
 
Janeh: Dodii..onhan tuokin jo jees

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Laskettuaika menee maaliskuun ekoille päiville, ehkä 3.3. aiemmat on 6/05, 7/10 ja 7/12.
 
Basin: Katoha,mulla menis 2.3 ..sulla myös 05 ja 12-syntyneitä-mulla 08/05 sekä 12/12 syntyneet poitsut..+ muutama muu

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
nijaje, herran jestas kun katoin uudestaan sinun tietoja. Suurperhe :) onko arki vaihtelevaa? Käyttekö molemmat töissä? Löytyykö kaksosia? :)

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
Tiarella: :D Juup...voin sanoo et on vähä kiirusta :D Ei oo kyl (onnex :D) kaksosii...mä opiskelen (olis loppusuoralla ja tää onki ainoo mikä itseasiassa vähä stressaa..tää on jo toinen kerta ku mulla jäis koulu kesken..kax äippälomaa tuli väliin sit palasin kouluun ja nyt...)

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Todellakin :D Katotaan nyt saako mun ope jo kohtauksen ku pääsen sille kertoo taas ilouutisia :P Mut kyllähän mä yritän,jos vaan mahdollista,et jotenki pystyisin sumplii ton koulun loppuun :wink

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Juu, itsellä valmistuminen joulukuussa. :) ehdin myös täyttää 21-vuotta ennen laskettua.

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
Tiarella: Mikä susta tulee "isona" ? :D

Sent from my SM-P605 using Vau Foorumi mobile app
 
Heh, media-assistentti. :D mutta aion opiskella myös lähihoitajaksi lastenpuolelle. :)

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
Jee...täällä siis samis..mulla siis just erikoistuminen jäljellä..kuntoutuksen puolella :wink

Sent from my SM-P605 using Vau Foorumi mobile app
 
Kauanko sinulla kestää tuo koulu ja oletko muita kouluja käynyt?

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
2v ja risat...en oo muita kouluja käyny..aikoinaan peruskoulun jälkeen pidin pari vuotta välii (joo..ei ois todellakaan saanu mua sillo koulunpenkille enää istuu..sellanen tuuliviiri olin :D ) Sit menin töihin suoraan ja tsadaa..ylläriylläri lapsi ilmoitti tulostaan :wink

Sent from my SM-P605 using Vau Foorumi mobile app
 
Mut siis joo..vajaa vuos olis jäljellä, joten sitä täs ny manailinkin ekax ku mietin et damn..toisenko kerran joudun keskeyttää...

Sent from my SM-P605 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top