Muita plussanneita?

Mulla ei näy edes herkemmillä pari päivää ennen menkkojen oletettua päivää, mun on vaan pitänyt ootellaa että menkat on myöhässä :rolleyes: ja sit kun näkyy jotain niin tullu sit jo ihan leffaviivat o_O Ystävä on taas kummatkin lapsensa plussannut 3+jotain eli hyvin yksilöllistä. :rolleyes:
eipä näkyny mullakaan. vieläkin odotellaan et menkat myöhässä. JOS siis on
 
Tänään iloitsin, kun pahoinvointi oli helpompi kuin tähän asti. Ja äsken vessassa käydessä tulikin paperiin kirkasta verta. Vain vähän, silleen parilla pyyhkäisyillä loppui.
Mutta nyt jännätään, onko niinkuin esikoinen ja vuotaa muuten vain, vai jääkö tähän.
 
Ultrassa ei löytynyt sykettä, eikä vastannut viikkoja. Hetki odoteltiin jos lähtisi tyhjenemään itse, mutta koska ei, sain lääkkeet kotiin. Huomenna määrä ottaa ne. Että se siitä.
 
Ultrassa ei löytynyt sykettä, eikä vastannut viikkoja. Hetki odoteltiin jos lähtisi tyhjenemään itse, mutta koska ei, sain lääkkeet kotiin. Huomenna määrä ottaa ne. Että se siitä.

Todella surullista, voimia sinulle :Heartred
Täällä on aktiivinen keskenmenon kokeneiden suljettu ryhmä jos tuntuu että haluat vertaistukea. Katso "Enkeleiden vanhemmat" osiosta lisätietoa.
 
Ultrassa ei löytynyt sykettä, eikä vastannut viikkoja. Hetki odoteltiin jos lähtisi tyhjenemään itse, mutta koska ei, sain lääkkeet kotiin. Huomenna määrä ottaa ne. Että se siitä.
Olen pahoillani :sad001 :Heartred
 
Toukokuussa pitäisi pikkuisen tulla. LA vielä hakusessa mut kyl sekin selviää :)
 
Plussat tauluun jo heinäkuun puolivälissä, nyt siis jo 12+4. Ensimmäinen raskaus, tärppäsi kertarykäisyllä. Oli sovittu, että kesäloman jälkeen uskalletaan ryhtyä pikku hiljaa yrittämään, mutta huolimattomaksi ryhtyminen jo hieman sitä ennen tuotti sitten heti tulosta. Ensimmäinen ultra edessä vasta ensi viikolla, joten tämä täysillä raskaaksi heittäytyminen on ollut tällaista varovaista vielä. Kun ei edelleenkään ole mitään "virallista" vahvistusta, että sisuksissa kasvaa vauva. Vain tukku erinäköisiä oireita. Niin oma luonto ei anna periksi olla varma mistään. Siksi kai tällaiset foorumijututkin vasta nyt ajatuksissa.
 
Plussat tauluun jo heinäkuun puolivälissä, nyt siis jo 12+4. Ensimmäinen raskaus, tärppäsi kertarykäisyllä. Oli sovittu, että kesäloman jälkeen uskalletaan ryhtyä pikku hiljaa yrittämään, mutta huolimattomaksi ryhtyminen jo hieman sitä ennen tuotti sitten heti tulosta. Ensimmäinen ultra edessä vasta ensi viikolla, joten tämä täysillä raskaaksi heittäytyminen on ollut tällaista varovaista vielä. Kun ei edelleenkään ole mitään "virallista" vahvistusta, että sisuksissa kasvaa vauva. Vain tukku erinäköisiä oireita. Niin oma luonto ei anna periksi olla varma mistään. Siksi kai tällaiset foorumijututkin vasta nyt ajatuksissa.
Tervetuloa:)
 
Takaisin
Top