Muita nuoria odottajia/äitejä?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kismo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihana ketju!

Oon paljno kirjotellu tuolla vauva.fi sivulla, mutta välillä tosi hiljaista!

Itse en varmaan kuulu tähän ketjuun, mutta oli pakko kirjottaa!

Oon 23-vuotias amk opiskelija Helsingistä ja haaveissa ensi vuodelle ehkäisyrenkaan pois jättö!
Sukulaiset ja kaverit asuu 600 km päässä joten tukiverkosto aika pieni.. Se onki ainut syy, miksi mietin vaikka mies on jo asialle lämmennyt..

Tarkoitus olisi, jos tärppää ja en ehdi saada koulua loppuun, olla kotona vuosi ja tehdä sitten puuttuvat hommat..Elämähän ei tietenkään mene aina niinkuin suunnittelee..
Musta on ollu ihana lukea teidän nuorten ja energisten äitien ja odottajien kommentteja! Ihana milllaisia elämän asenteita!! Kun juttelee lähempänä 30v odottajien/äitien kanssa, aistii "ensin ura sitten vasta lapset" periaatteen, mikä no tietysti hienoa sekin!

Tässä asiassa tahtoisin seurata tunnetta ja ajatella, että elämä kantaa ja asiat järjestyvät(koulu ja tukiverkosto)..Suunnitelmissa on muutto kotipaikkakunnalle jos mieheni saa töitä sieltä n.2015-2016..

Kirjotelkaa mitä vaan!:) Toivotan kaikille ihanaa raskausaikaa ja äitiyttä! Olette tehneet hienon valinnan <3!

Empäs ookkaan hetkeen tänne kirjootellukkaan kun tosiaan tuo meidän poika syntyi 11.9 ja on pitänyt melko kiireisenä :) <3 Tsemppiä kaikille jotka odottavat! Odottavan aika on pitkä, mutta odottakaapas vaan kun vauva syntyy niin tuntuu että aika menee nii lujaa ettei perässä pysy ;) Tuntuu et justhan sitä siellä synnärillä oli ja nyt tuo iso mies käyttää jo 62 cm vaatteita, kääntyy, hymyilee, höpöttää ja vispaa käsillä ja jaloilla joka suntaan :D

Onkos teidän muiden paikkakunnilla esim nuorten äitien ryhmää tms? Vaasassa ainakin on ja jo pari kertaa siellä on tullut käytyäkin, ite oon kyllä tykänny tosi kovaa siitä! :) Samoin neuvolan/Mll:n järjestämät ryhmät on tosi mukavia, vaikka siellä äidit on ehkä hieman vanhempia.

Takaisin