Muita nuoria odottajia/äitejä?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kismo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hattivatti kamalaa, että teille kävi noin ikävästi. Voimia ja jaksamista! Toivottavasti seuraava kerta onnistuu :) <3

Mäkin voisin ilmoittautua tänne ! Olen nyt 20-vuotias tyttö pk-seudulta :) LA on 10.3. Poikaystävän kanssa yhdessä odotellaan täällä, mutta kavereista ei kyllä löydy oikeen ketään joka olisi raskaana tai jolla olisi lapsi...Päinvastoin, he ovat vähintään joka viikonloppu menossa bilettämään ja nyt kun mulla on tuo masuasukki, niin eipä oikeen yhteistä aikaa löydy kun he haluavat vain mennä ja mennä ! Että jos täältä saa ees vähänkin juttuseuraa kenen kanssa uskaltaa höpistä vauvajuttuja niin ihanaa ! :)

Joo tuo kavereiden meneminen on välillä aika masentavaa. Olen kyllä ollut mukana muutaman kerran kun ovat ottaneet alkoholia mutta siinä tuntee olonsa niin ulkopuoliseks kuiteskin.
Mutta toisaalta mielummin oon niiden kanssa kun yksin kotona kun lapsen isäkin on nyt ainakin poissa kuviosta.
Mun ystävät (ne muutama) on kyllä innoissaan ja onnellisia mun puolesta onneksi mutten niillekkää oikee osaa hehkuttaa ollenkaa. Tuleva mummi myös melkeen halkee onnesta :laughing002

Tutun kuulosta kyllä! Ja siis tottakai mieluummin ne muutamat lapsettomat ystävät kun ei ystäviä ollenkaan :) Mulla on vasta kolmas päivä menossa ilman töitä ja ärsyttää nyt jo tää koiran kanssa nyhjääminen kotona. Tyttöjen talolta tuli onneksi juuri viestiä, että parin viikon päästä pääsen siellä käymään ! :) Siellä on viikoittain tapaamisia nuorten äitien kanssa.

Niin ja täälläkin tuleva mummi on todella innoissaan ja kovasti olisi kyllä tulossa käymään vaikka joka päivä :D

Laitoin kanssa sähköpostia tyttöjen talolle. Mä oon varmaan työttömänä ihan lapsen tuloon asti. Joku kurssi ois kyllä ihan kiva tai jotain tekemistä jos sais. Työkkäriin vaan kyselee :)

Mä oisin kanssa varmaan muuten, mutta kun haluuun kovasti ulkomaille vielä ennenkuin käärö syntyy :D

Täällä on 21 vuotias 1 lapsen (9kk) äiti järvenpäästä ja menkkojen pois jäännin syystä nähtävästi toinen tulossa toukokuussa :)

Tervetuloa kaikki uudet ! :) No joo oonpa itsekkin aika uus mutta kuitenkin...Niin kivaa nähdä kuinka paljon nuoreja äitejä oikeastaan onkaan, kun aluksi tuntui ettei ketään. Tänään tuli käytyä ekaa kertaa Tyttöjen talolla Helsingissä ja siellä oli nuoriä äitejä pienien söpöjen vauvojensa kanssa...Alkoi melkein itkettämään kun ajatteli että puolen vuoden päästä itselläänkin on tuollainen. Alkoi tuntumaan raskaus taas suht ihanalta asialta :smiley-bounce012

Mitäs muille kuuluu?

Tällä viikolla saapunut kaikkea vaunuista sittereihin. Sain niin hyvään hintaan mun äidin työkaverilta että pakko oli ostaa pois ettei kukaan muu vie! Tuntuu ikuisuudelta kun niitä pääsee käyttämään. Tänään myös saapunut doppleri ja sydänääniä oon kuunnellu jo kolmesti :D Aika huonosti kuuluu vielä kun on tota omaa mahaa tossa edessä mutta eiköhän se viikko viikolta ala kuulua paremmin :)

^^millä viikoilla sä oot :) sinä joka kommentoit just äsken! (ehdin unohtaa ja nimimerkkis ku menin tänne kommentointi juttuu) :) ku ei vielä sydänäänet kuulu nii hyvin :O

Oon siis vk 17. Joo en tiedä onko se vaan tuo laite kun ihan kotikäyttöön suunniteltu plus että masua omasta takaa siinä välissä. Kyllä siis ultrassa kuulu oikein hyvin rv 13. Ja maanantaina neuvolaan kuunteleen. :)

okei :) mä en uskaltanu ostaa doplerii ku olin viel raskaana ku oisin saanu paniikkikohtauksii jos en oiskaan löytänyt sydänääniä :D oisin varmaa kokoaja ollu linjoil sairaalaan haha!

Takaisin