Porissa asustelen :)
Ai , sulla meni noin. No mut onneks oot tyytyväinen omaan päätökseen !

Meillä ei pikkusen isin kanssa oo koskaan mitään ollut , muutama yhen illan juttu vaan ...
Ja sanoin, että tottakai mukana saa olla jos oikeesti on ja pysyy siinä , ei mitään on/off meininkii.. Kaikki näyttiki hyvältä ja hän alko valmistautuu et laps tulee , mut sitten tapas naisen ja päätti et jos hänest tulee isä ni se vaikuttaa negatiivisesti hänen uuteen suhteeseen. Nyt kuulin et eihän niistä ehtiny ees pariskuntaa tulla kun tuuliviiri mies lens jo seuraavaan kukkaan :D
Mutta omapa oli päätöksensä , mä tein sille asiat sentään helpoks: Ei parisuhdetta, ei yhteishuoltajuutta, ei pakollisia tapaamisia yms. mut kaikki täytyy näköjään tehä miesten ajatusmaailmassa helvetisti vaikeemmaks :D
Ja isyystesteihin se menee , joko omalla suostumuksella tai oikeuden kautta, toivottavasti siinä ees tekis asiat suoraan helpommin ettei tarviis alkaa taisteleen enempää...
Mut tosiaan kyllä mä ilman miestä pärjään oikeinki hyvin ! Vertaistuki vaan olis sillontällön ihan kiva, mut kaikki tutut ketkä odottaa niin asuu miehensä kanssa eikä ymmärrä mun kaikkia stressin aiheita tms. :/