Muita kuulumisia

Iski ihmeellinen mielenhäiriö! Tulin kotiin ja piti alkaa syödä, niin vahingossa siivosin! Siinä vierähti toista tuntia. En ole jaksanut siivota pitkään aikaan, kun on ollut väsymystä. Ja koko ajan nälkä.

Nyt kyllä taas väsyttää, päätäkin särkee, mutta oli mukavaa olla hetki energinen.

Mä kokeilin kotidoppleria, vaikka eihän 8+1 viikoilla yleensä saa mitään kuuluviin, mutta sain ainakin mitä ilmeisemmin istukan kuuluviin siitä häpyluun alta :D Tai korjatkaa jos tiiätte paremmin, mutta siis oletan että oli istukka. Sai aika paljon painaa että sai kuuluvuuden sieltä häpyluun alta ja vain tietyssä asennossa kuului. Ja siis ihan keskeltä, eli ei pitäis olla kyseessä ne nivusissa olevat virtaukset, mitkä kuuluivat myös hyvin sieltä sivusta.

Mä oon kans heilunu nyt joka päivä imurin kanssa, en kestä yhtään kissanhiekkaa lattialla tai murusia keittiössä.. :rolleyes: Päikkärit on jääny vähemmälle, vaikka väsyttäis kyllä.. Tuntuu kyllä ettei päivisin tuu tehtyä yhtään mitään ja kodin seinät kyllästyttää. Pitäis keksiä joku uus projekti mikä sais vähän tota aikaakin kulumaan nopeammin.

Mun isä sai sairaskohtauksen su-ma yönä, nyt taistellaan että lähteekö isä paranemaan. Elinennustetta eivät ole antaneet edes seuraavasta tunnista. Kyllä voi olla järkyttävä huoli ja mietityttääkin miten tää kaikki stressi vaikuttaa tuohon pieneen vastassa. Tunti kerrallaan, toiveena että isä jaksaa taistella

Hihhihhii :p Ostin miehelle isänpäivälahjan. Tiedän, ihan liian aikaista, mutta jotenkin halusin samalla tavallaan yhdessä juhlistaa tätä asiaa.

Ostin tämän kirjan: https://www.booky.fi/tuote/louis_bo...as_kayttoohjeet_vianmaaritys_ja/9789512345007

Kirjoitin siihen tekstin, että on ehkä vähän liian aikaista, mutta saat tämän kirjan myötä tutustua nyt rauhassa uuteen "tuotteeseen" ja tämä saattaa olla myös viihdyttävämpää luettavaa kuin neuvolan opukset.

Kyseessä on siis insinöörikielellä kirjoitettu "opaskirja" vauvan "omistajalle". Eli vähän niin kuin auton huoltokirja, mutta vain vauvasta :) Minusta tuo on hassu ja mies on insinööri, niin sopii hänelle. Sopii myös hänen huumorintajuunsa loistavasti.

Ollaan pian lähdössä mun vanhempien luokse neljän tunnin ajomatkan päähän. Lauantaina on papan hautajaiset. Jotenkin ihan omituista, että tämä on papan viimeinen isänpäivä, isäni eka papanpäivä ja mieheni eka isänpäivä. Elämän kiertokulku näyttää voimansa. Tavallaan iloista, tavallaan surullista.

Hauska kirja! Ois ollu hyvä vaikka mun iskälle antaa ylihuomenna niin ei ois tarvinnut kertoa vauvasta. Olis voinut lahjasta vanhemmat päätellä :D

Ei ole paljoa jaksanut tänne kirjoitella, täällä kun on viimeinen viikko valvottu 4veen huutaessa öisin mahakipuaan... Oksentelikin yhden päivän ja ajattelin että äkkiähän tällaiset yleensä ohi menevät, mutta ei! Kun ulvominen jatkui neljättä yötä käytiin lääärissä, kaikki verikokeet, pissat ym ihan ok? Ja edelleen viime yönä tuli viereen huutaen, jotenkin onneton olo kun ei tiedä miten toista voisi auttaa :sad001 Päivät on ihan pirteä, eikä kuumetta ole ollut..
Tietenkin uudestaan lääkäriin jos ei lopu. Saa nähdä kuinka väsyneinä isänpäivää vietetään, ja saadaako vaareilla vierailtua..

Puuta täytyy koputtaa ettei kukaan muu ole sairastunut! Tätä väsymystä on muutenkin ihan tarpeeksi!

SusyQ rv 9+2

Tänään pitäs hoitaa kummipoikaa ja sen veljeä ensimmäistä kertaa. Kokemusta on vanhempien lasten hoidosta, mutta jostain syystä jännitä hirveesti sen nuoremman (7kk) suhteen :D Ei oo tapana ikinä edes mitään jännittää. Enköhän minä pärjää ja se on hyvää harjotusta tulevaa varten!

Agronomi: Mulla oli tänään vähän samantyylinen kokemus, kun näin kaveria, jolla on kuukauden ikäinen pikkupoitsu. Vaipanvaihdon yhteydessä kaveri lykkäsi pojan mulle hetkeksi kun kävi hakemassa jotain ja mun ensimmäinen ajatus oli, että "apua en osaa, saatan pudottaa koko lapsen". Olen kyllä vauvoja pitänyt sylissä ennenkin, mutta jotenkin tuo ajatus ehkä liittyy nyt siihen kun tietää, että pian pitää ihan oikeasti huolehtia omasta vauvasta. Ja jotenkin sitä varmaan alitajuisesti jännittää, että miten siinä onnistuu. Tai jotain sen suuntaista.
Mutta oli muuten aivan ihana mini-ihminen :love7 Hassulta tuntuu, että tuollainen yhtä pieni pikkukaveri meillekin tulla tupsahtaa. Eikä siihen oikeasti edes mene kauaa. Tajusin tänään, että ensimmäinen kolmanneshan on jo ihan pian ohi. Eikä siitä plussasta ole kauaa kun näin taaksepäin miettii.

Sain myös kassillisen mammahousuja kaverilta :) Lisääkin kuulemma löytyy. Kiva kun on kaveripiirissä tällaisia samassa veneessä olevia tapauksia, joilta voi kysellä neuvoja ja apua heti alkumetreiltä lähtien :)

Täällä ollaan vietetty hiljaiseloa foorumielämän suhteen jonkin aikaa.. Tuntuu, että on ollut niin paljon kaikenlaista tekemistä ja siitä johtuvaa väsymystä, ettei ole jaksanut töiden jälkeen enää konetta avata. Lisäksi etova olo on mulla siirtynyt lähinnä iltoihin, eikä siihen oikein auta syöminen, liikkuminen, lepääminen eikä mikään muu. Vaan jospa se tästä helpottaisi.

Muoks. Ai niin, tuli noista mammahousuista mieleen, että pitäisi niitä itsekin rueta katselemaan! Alkaa pikkuhiljaa omat farkut puristamaan inhottavasti :rolleyes:

En viitsinyt vielä kyseisestä aiheesta tehdä ketjua, mutta mielessäni siis tämä kysymys.

Olen työtön, joten saan sitä työttömyysrahaa(vai miksi sitä nyt kutsutankaan). Saanko silloin äitiyspäivärahaa työttömyysrahan LISÄKSI, vai työttömyysrahan SIJAAN?

Takaisin