Kopsaanpas vielä tänne, mitä kirjoittelin toiseen ketjuun. Meillä siis vanhemmillekertomisrumba menossa.
Tänään kerrottiin mun äidille vauvasta. Sama tekniikka kuin isälle eilen (ovat siis eronneet), eli näytettiin parit reissukuvat, joiden perässä muutama ultrakuva.
Äiti meni aivan tiltteihin. Ensin se ei meinannut uskoa, sitten pomppasi pystyyn onnittelemaan ja halailemaan ja kirjaimellisesti hyppi ilosta. Reaktio oli kivaa kateltavaa.
Ainoa, mikä hetkellisesti meinas saada mun kierrokset nousemaan, oli kun äippä kysyi, oliko raskaus vahinko (!!!) vai suunniteltu. Mehän ei siis olla kerrottu vanhemmille aiemmin, että takana vuosien yritys ja lapsettomuushoitoja.
No, nyt kerroin ja vastasin, että ei siis tosiaan ollut mikään vahinko, ja että kannattaa noin yleisesti olla aika varovainen näissä tilanteissa, miten esittää kysymyksensä, että ovat monelle parille tosi herkkiä ja kipeitäkin asioita, meillekin. No, ymmärsi kyllä pointin.
Onneksi aika nopeasti tämän pienen valistushetken jälkeen ilonpito jatkui. Äiti alkoi heti suunnittelemaan, miten hän voi auttaa vauvanhoidossa ja vaunutella sen kanssa, jos mä haluan nukkua jne. Hyvä lopputulos

Huomenna vielä miehen vanhemmat. Huhhuijaa! On tää kertomisrumba aikamoinen! Ens viikolla sitten työnantaja.
Nessu 13+2