Muille kertominen kauhistuttaa..

Tällasen linkin bongasin Ilta-Sanomista otsikolla Näin ärsytät raskaana olevaa naista:

http://www.perheelliset.fi/2010/04/ala-sano-tata-raskaana-olevalle-naiselle/

Pikaohjelista ihmisille jotka eivät osaa varoa mitä raskaana oleville ei kannattaisi sanoa [;)]

Itse sain kuulla tuon "Oliko se vahinko?" [:D] Silloin se vähän riipaisi kieltämättä, ja vastasinkin siihen että "En itse käytttäisi sanaa VAHINKO koska siinä on HYVIN negatiivinen sävy. Sanoisin että paremminkin tämä oli meille oikein iloinen yllätys koska luulin etten voi tulla koskaan raskaaksi".

Hölmöt kommentit satuttivat aluksi, mutta sitten opin nauramaan niille onneksi. Eivätkä minua kyllä haittaa yhtään voinnin kyselyt, onnittelut, sukupuolen utelut, nimivalintakyselyt eikä muukaan. Nimivalinta on aika selvä mielessäni mutta valehtelen nykyään kaikille kyselijöille että emme me vielä osaa tuollaista sanoa [;)] Sukupuolen ilmoitan, koska siihenkin sain jo kerran vastauksen "No ei se haittaa vaikka onkin tyttö", ja tuollaisen jälkeen voin sulattaa ihan minkä tahansa muunkin vastauksen [:D] Onnittelut otan onnitteluina ja kiitän niistä. Vatsaani saa sivellä ilman että puren, ja olen antanut joidenkin tuttavienkin tuntea vauvan potkuja kun niin ovat halunneet.
 
Takaisin
Top