Muiden suusta kuultua...

Voihan mummot ja niiden päähänpinttymät!! [:D][:D][:D]
Mulla kans toinen pappa on aika harras uskovainen, ja on saanut kyllä kuunnella jos jonkinnäköisiä totuuksia elämästä.. [8|] Sen suhtautuminen olis varmaan ihan yhtä vaikee jos ei oltais naimisissa.
Me onneks tullaan joka sukupolvi vähän enemmän "normaaleiks" ja suvaitsevaisemmiks.

Ja pikkurouvittelusta tai -vaimottelusta.. Mä saan niskavillat pystyyn pelkästä ajatuksesta et anoppi puhuis mulle noin! [:@] Pieni sisäinen feministi ei jaksais kuunnella tollasta. Mieheltä ton kyllä kestäisin jos mua rakkaudella ja hellyydellä tollain kutsuis joskus. [:D]
 
Äitini rupesi kyselemään, kun kuuli tulevasta perheenlisäyksestä, että millonkas työ sitten vihille meette. Sanottiin vaan, että ei millonkaan. Eihän sekään oo iskän kanssa naimisissa ja hyvin ovat pärjänneet 26 vuotta. Ja mieheni mielipide asiaan on, että kun ei mene naimisiin, nii ei tartte sitten erota...
 
Tässä eräänä iltana oltiin nukkumaan ruppeemassa, ja isäntä sitten laittoi kätensä minun vatsalleni vasemmalle puolelle. Halusi kokeilla, josko sieltä muutaman potkun tuntisi. Minä sitten sanoin, että se on toisella puolella. Niinpä rakas mieheni kokeili sitten selän puolelta!!![:D] Minä tietysti tarkoitin, että oikealla puolella vatsaani voisi vaikka tuntuakin jotain... Neuvolantätille kerroin tämän jutun, nii hän meinasi kuolla nauruun. Totesi, että, jos on naisen logiikkaa, niin on sitä myös miehen logiikkaa!!!
 
[:D][:D] *reps - kops!*Heh, selän puolelta [:D] Nää on vissiin niitä "putkiaivojen tähtihetkiä" jolloin on miestä kiittäminen [;)]
 
Takaisin
Top