Monikko odottajat

Meidän tytöt päättiki syntyä torstai-aamuna kiireellisellä sektiolla 36+5.

Ke-to yön supisteli koko yön taas ja aamulla tuli verta. Olin siis kotona. Muutaman tunnin päästä he olikin sitten jo sylissä, kaikki meni tosi hyvin:Heartpink

A 2955g 46 cm
B 2990g 48 cm
 
Onnea tytöistä Muumimamma!

Minä istun sairaalassa odottamassa pääsyä magneettikuvaan. Yllätykseksi B on pt ja ti pitäs käynnistää, mut selvitetään et mahtuuko noin päin tulee.

A rt ja painoarvio vähän päälle 2,5kg ja B pt ja painoarvio vähän päälle 2,2kg. Kaikki muuten hyvin. Kuvataan tänään, jos synnytys käynnistyykin spontaanisti.

Tiistaiaamuna klo 9 äitipolille kaikkien kamojen kanssa ja valmiina synnyttämään.
 
Onnea Muumimamma! Tosi hyvän kokoiset kaksoset. :Heartpink
 
Onnea tytöistä Muumimamma!

Minä istun sairaalassa odottamassa pääsyä magneettikuvaan. Yllätykseksi B on pt ja ti pitäs käynnistää, mut selvitetään et mahtuuko noin päin tulee.

A rt ja painoarvio vähän päälle 2,5kg ja B pt ja painoarvio vähän päälle 2,2kg. Kaikki muuten hyvin. Kuvataan tänään, jos synnytys käynnistyykin spontaanisti.

Tiistaiaamuna klo 9 äitipolille kaikkien kamojen kanssa ja valmiina synnyttämään.


Mikä oli vastaus? Mahtuuko B vauva tulemaan?:)


Itseä nyt harmitti kun toivoin koko ajan suunniteltua sektiota ja TAAS kerran piti kärvistellä kivuliaissa supistuksissa sen pari päivää ja sitten tulikin jo verta ja synnytys käynnistyi. Suunnitellun sektion sijaan jouduinkin jälleen kiireelliseen sektioon. Noh, eipä ainakaan ehtinyt jännittää.

Pääasia tietty et kaikki meni hyvin mutta jotenkin silti harmittaa ettei minua ja minun toiveitani kuunneltu.:sad001 Liikaa luotettiin siihen, että kun esikoinen meni reilusti yliajan niin tottakainämäkin automaattisesti menevät pitkälle.
 
Kukaan ei ole polilta soittanut, joten eiköhän lantiossa ole reilusti pikkuiselle tilaa tulla peppu eeltä. Ne sano, et soittavat, jos suunnitelmaan tulee muutos.


Tsemppiä koitokseen Elea! Onneksi tiistaihin ei ole pitkä aika:)
 
Eilen supisteli kipeesti 18-24 välisen ajan ja ottivat sairaalaan sisään. Pehmeetä kanavaa 2cm jäljellä, kohdunsuu 1cm auki ja A'n pää painaa hyvin alhaalla. Sit ne supistukset laantuivat. Yö meni harakoille liitoskipujen kanssa. Ei jaksais enää... huomenna käynnistyspäivä, mut toivottavasti tänään tapahtuis jo jotain sinne suuntaan, koska en oo enää moneen yöhön voinut nukkuakaan..
 
Takaisin
Top