Monikko odottajat

Adalatia annettiin hillitsemään supistuksia, jotta saisin nukuttua. Synnytystä on sivuttu monessakin kohtaa. Tulee olemaan alatie, saan antibiootit, koska strepto positiivinen ja ennen 37 viikkoo tapahtuva synnytys, jos tää nyt etenee tästä.
Vauvat voivat hyvin. Itsekin pärjään supistusten kanssa. Sain panadolia, sen pitäs auttaa, jos adalatista tulee päänsärkyä. Lämpötyyny nyt käytössä. Silti supistukset tuntuu, selässä etenkin..


Jännä juttu, miksi sitä nyt enää noilla viikoilla koitetaan estellä?o_O
Tsemppiä nyt kuitenkin synnytykseen Elea jos se siihen menee:thumleft
 
Jännä juttu, miksi sitä nyt enää noilla viikoilla koitetaan estellä?o_O
Tsemppiä nyt kuitenkin synnytykseen Elea jos se siihen menee:thumleft
Varmaan syynä se, etten oo vuoteen oikeen nukkunut ja viikonloppuna vähemmän henkilökuntaa. Pääsin su kotio ja enää ei lääkärin mukaan tarvii himmailla. Saa elää normielämää.

Tänää GDM kätilön soittoaika, ke neuvola ja pe ultra.
 
Rv 35+3 äippäpolikäynti takana. Molemmat vauvat virkeitä. A'n painoarvio 2,4kg ja B'n 2kg. Kanavaa 2cm, pehmeet kiinni olevat paikat. Kontrolli viikon päästä ja käynnistys rv 37+0.


Laskinko oikein että sinulla on käynnistys tiistaina? :)Minulla sektio saman viikon perjantaina.. jos ja toivottavasti sinne asti päästään....jännittää!!!:nailbiting:
 
Jaahas...jouduin osastolle tänään 36+3. Alkava raskausmyrkytys ja kivuliaat supistukset. Ollutkin pari päivää vähän outo ja epävarma olo, tänään neuvolan täti lähetti tänne.

Nyt sitten seurataan ja aamulla ratkeaa mitä tehdään. Sektio nyt joka tapauksessa edelleen edessä.

Vauvat voi hyvin, minä en:sad001 Onneksi kuitenkin jo tosi hyvät viikot.:gen053
 
Jaahas...jouduin osastolle tänään 36+3. Alkava raskausmyrkytys ja kivuliaat supistukset. Ollutkin pari päivää vähän outo ja epävarma olo, tänään neuvolan täti lähetti tänne.

Nyt sitten seurataan ja aamulla ratkeaa mitä tehdään. Sektio nyt joka tapauksessa edelleen edessä.

Vauvat voi hyvin, minä en:sad001 Onneksi kuitenkin jo tosi hyvät viikot.:gen053


Tänään tehtiin päätös että perjantai-aamuna tulee häätö.

Mahdollisesti pääsen vielä tänään käymään kotona ja huomenna takaisin sairaalaan. Ihan miten nyt olot ja supistukset sallivat. Houkuttaisi kyllä oma sänky, kunnon ruoka ja viime hetken valmistelut heitä varten. Esikoistakin ikävä❤️
 
Takaisin
Top