Mitkä vaunut olisi hyvät?

Meillä on Emmaljungan Edget Classic rungolla. Vielä muutaman kuukauden odottavat käyttäjää. Päädyttiin tähän malliin, koska
1) Ollaan molemmat miehen kanssa pitkiä, ja tämä malli oli kaikista ergonomisin.
2) Kopan saa tarvittaessa irti.
3) Tämä oli valmis vaunupaketti, joten ei tarvinnut alkaa itse kokoamaan sitä. Mukana tuli myös istuinosa.
4) Myyjä kertoi tapauksen, jossa mm. Brion vaunuissa, ei ole lapsi niin pitkään mahtunut istumaan istuinosassa kun on talvivaatteet päällä, Emmaljungalla on tilavampi se.
5) 2 vuoden takuu, joka alkaa lasketusta ajasta.
6) Otettiin väri PP Black, joka on erikoissuunniteltu pohjoismaisiin olosuhteisiin, kun ns. talvivauva tulossa.
7) Ei otettu runkoa heittoaisalla, koska se olisi ollut meille tarpeeton, koska kopan voi asettaa kummin päin tahansa.
 
Meillä ollaan oltu erittäin tyytyväisiä Emmaljungan Duo Edgeihin, ei voi kun suositella. Mitään huonoja puolia en keksi.
 
Me ostettiin pikkuneidille perjantaina Britax b-dual sisarustaat.Täl hetkel yhdellä käytössä ja Tammikuussa tulee pikkaselle kaveri niin saadaan samaan vaunuun molemmat ja näitä onkin muka työnnellä liikkuu hyvin ja istuu pikkasen korkeammalla.Tosi tyytyväinen. :blob8
 
Meillä Oran Jet 3 in 1 yhdistelmävaunut. Olen ollut älyttömän tyytyväinen! Ovat tosi kevyet, yhdelläkin kädellä pystyy hyvin työntämään ja kääntämään jos on esim. koira tai ostoskassi toisessa kädessä. etupyörät kääntyvät ja ne saa halutessaan lukittua. Vaunuihin saa kantokopan kiinni, (älyttömän kätevä esim. kaupassa tai shoppailureissulla kun kiertelee niitä pieniä välejä.) , vaunukoppa kuuluu, ja sit vielä istuin jonka selkänojaa saa säädettyä istuma/makuuasentoon. Tosi helppo laittaa kasaan, tai vaihtaa noita koppia vaunuun. Renkaihin oon ollut erityisen tyytyväinen kun tykkään käydä lenkillä, ja rullaluistelemassa, niin on tosi kävetää kun pyörät kääntyy ettei tarvitse nostaa aina etupäätä kun haluaa kääntyä. Kaupassakin tosi helppo kulkea sen takia. Vaunut menevät sen verran pieneen tilaan, et sedan malliseen autoon mahtuu hyvin takakonttiin sekä kärryt, että vaunukoppa/istuinosa.
 
Takaisin
Top