Miten vauva sai alkunsa?

Meillä tärppäsi neljännestä kierrosta luomuna pillereiden lopettamisen jälkeen. Pieniä parannuksia olin yrittänyt tehdä elämäntapoihin, mutta en ehtinyt turvautua mihinkään lisäkonsteihin ja taikoihin :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Lopulta jälkeenpäin ajateltuna tosi mukavan nopeasti, vaikka ei siltä tuntunut yrittäessä, koko syksy tuntui pelkältä odottamiselta.
 
Meillä yritys aloitettu 9/19. Muutama kemiallinen viime vuonna. Käytiin tutkimuksissa ja odoteltiin ekaa inseminaatiota (tai siis menkkoja, joita ei tullutkaan) ja huvikseni tein testin, joka oli haamuista haamuin plussa ❤️ Toivon niin paljon, että pysyy matkassa mukana!
 
Meillä tämä nyt kyydissä oleva tärppäsi luomusti, mutta vasta 10 kk hyvin aktiivisen yrityksen jälkeen. Yritys alkoi olla tosi stressaavaa ja huoli oli kova ja hoidotkin jo mielessä, jos ei olisi onnistunut, vaikka ymmärrän että jollain pareilla onnistuminen on vienyt tätäkin pidempään. Toivon kovasti, että kaikki menee hyvin ❤️
 
Olen tullut raskaaksi kun keho ja mieli on saanut rauhan. Talous ja hyvinvointi oli tasapainossa ja Pam, raskaana. Aika yllättävä veto, vähän jo ehdin epäillä hedelmällisyyttäni. Nyt on minun vuoro.
 
Odotettu ja toivottu :red-heart: Kaksi keskenmenoa puolen vuoden välein, joten tätä yritettiin melkein 2 vuotta. Hurja matka takana, mutta kiitollinen tästä pienestä.
 
Takaisin
Top