Miten vauva sai alkunsa?

Sain PCOS diagnoosin jo vuonna 2007 (epätavallinen, hoikka). Söin 10 vuoden ajan ehkäisypillereitä. Avomiehen kanssa olemme olleet yhdessä vuodesta 2015. Avomiehelle olin ihan suhteen alusta asti kertonut, että voi olla ettei saada lapsia ilman mitään apuja. Pillerit jätin pois 7/2017 ajatuksena, että katsotaan kuinka käy tietäen oman tilanteeni.

No paino putosi yllättäen seuraavien kuukausien aikana 3-4kg jo valmiiksi laihasta varresta :dead: Kiertokin oli tietenkin epäsäännöllinen, menkat joka kolmas tai toinen kuukausi.

Noin puolitoista vuotta myöhemmin kihlaudutaan ja suunnitellaan häitä tämän vuoden toukokuulle :Heartred Viimeiset menkat joulun alla. Valittelen avomiehelle helmikuun alussa menkkamaisia kipuja, mutta menkat eivät vaan ala.

Lähdemme sitten helmikuun lopussa lomalle. Lomalla rinnat aristavat ja viimein iskee epäilys, että josko sitä olis oikeesti raskaana. Voiko olla? :confused004

Päivää myöhemmin lomalta paluun jälkeen ostetaan testi ja sieltähän se plussa tuli :love017 sitten jäi vain arvuutteleminen et millä viikolla mennään
 
Meille tuli täysin yllätyksenä viime keväänä meille syntyi kolmas lapsi ja lääkörin tarkastuksen jälkeen aloitin mini pillsit, söin niitä säännöllisesti ja yhtäkään en unohtanut ja maximi aika väli millä olin pillerit ottanut on ollut 30min (ennen raskautumista) helmikuussa lääkärin takia meni 1,5h mutta viikkojen mukaan olen olmut jo silloin raskaana, raskautta aloin epäillä vasta maaliskuun puolen välin /lopun aikaa kun ei vieläkään ollut menkat alkaneet, pahoinvointiakin oli ollut helmikuun lopulta asti mutta sen olin jotenkin yhdistänyt stressiin, maaliskuun puolenvälin jälkeen melkeenpä lopussa tein sitten testin joka oli postiviinen, varasin ajan neuvolaan ja sain sen heti samalle viikolle ja myös nopeasti sain ultraan ajan ja nyt sit mennäänki jo viikoilla 15+6
 
Takaisin
Top