Miten vauva puetaan ulos?

Ja tosiaan se kaukalopussi menee myös ens syksyn ja talvena, että ei se turha ostos ole jos luulee, että tulee vaan nyt keväällä käytettyä pari viikoo. :)
 
Huhtikuisista kyselen taas; mites tuo äp:n makuupussi, pystyykö "korvaamaan" sillä kaukalopussin? Siinähän ei noita vöiden reikiä tokikaan ole, joten onkohan liian iso kaukaloon ihan pienelle? Tai voihan sitä peittonakin pitää.. Oon siis mietiskellyt tuon pussin ostoa, mutta vähän siihen kallistunu ettei ehkä nyt keväälle tarvisi vielä (la 2.4)..?
 
Kaukaloon ei makuupussia saa, jos siinä ei reikiä ole. Tai itse en ainakaan edes yrittäisi. Vöitä ei ainakaan saa kunnolla kiristettyä. Vaunuissa ei ole niin väliä, mutta mun mielestä meidän kaukalopussi on lämpimämpi kuin äp:n makuupussi.
 
Kyllä mä ainakin liputan kaukalopussin puolesta. Ei tässä viime vuosina kovin lämpöisiä keväitä ole ollut, että kyllä sille varmasti käyttöä on pitkälle kevääseen. Ja miten helppoa kun ei tosiaan tarvitse pukea montaa kerrosta päälle.
 
Kävin ostamassa tänään kaukalopussin. Katselin eka wallaboon mallia, kun oli niin sievä, mutta päädyin sitten toiseen.
 
Mulla laskettu aika on 20.3 ja oon ihan varma, että menee yli :D tää pukeminen on tuottanut mullekin päänvaivaa. Ei ole hommattu kaukalopussia eikä aiota. Yksi pienempi vanuhaalari on saatu, joten siinä varmaan tuodaan vauva kotiin. Lisäksi sitten peittoa päälle.

Ei oo pukeminen helppoa näin ensikertalaisena :)

Me tuotiin vauva sisävaatteet+vanuhaalari+peitto-yhdistelmällä ja se oli toukokuun loppu. :) Mutta varmasti jos autokin on valmiiksi lämmin niin hyvin tarkenee
 
Mä hommasin kaukalopussin, mikä on tosi lämmin. Sisävaatteissa vauvan sinne ajattelin laittaa. Tumput ja pipo lisäksi. Ehkä voisi varata kevyen peiton sinne sisään, niin saa vauvan tiukemmin pakettiin. Riippuu tietty kelistä.
 
Mulla on esikoinenkin syntyny maaliskuussa ja mulla oli ihan vaan sisävaatteet, pipo, haalari ja sit kaukaloon viltti. :) kyllä me ollaan pärjätty äp makuupussilla :)
 
Takaisin
Top