Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ai hemmetti, en muistanutkaan, että osa juustoista ei olis sallittuja. Damn, tää on kyllä paha paikkaKahvi taitaa mennä vielä vähän yli sallitun rajan, lakua oon paristi syönyt ja salmiakkia myös .. öö. Söin brietä + muuta juustoa plussan aikaan kun en tajunnut että menis kieltolistalle jo![]()
Kahvia en juo yleensä paria kolmea kuppia enempää päivän aikana, mut nyt oon sitä vähentänyt, että jos juon kokista ni maksimi kofeiini määrä pysyy järkevänä.
Karkkien kanssa tulee vaikeaa, mun lemppari karkeissa on kaikissa yleensä joko salmiakkia tai lakritsia.
Juustot ja salami/meetvursti on myös lemppari listalla, ni oon siirtynyt sit syömään kotitekoista pitsaa tms mikä käy uunin kautta, ni uskaltaa syödä lähes kaikkea.
Mut meinaan kyllä jatkuvasti unohtaa että mitä saa tai ei saa syödä. Onneksi mies muistaa nää paremmin![]()
namitupa.fi
se myös omalla herkkulistalla.
Mut pitää noi Namituvan jutut ottaa seuraavaksi testiin!
Ehkä inkivääri kanssa vähän harmittaa, kun tykkään käyttää sitä mausteena.Eikös inkivääri ollut ihan ok maustekäytössä? Muuten ei kyllä suositella.Sushia ja graavilohea tulee ikävä.Ehkä inkivääri kanssa vähän harmittaa, kun tykkään käyttää sitä mausteena.
Okei, eli voisi ajatella, että inkiväärillä maustettu vihreä tee olisi ok? Mä käytän ruoanlaitossa purkki-inkivääriä, niin veikkaan et se on vähän tujumpaa kuin jauhe. :)Eikös inkivääri ollut ihan ok maustekäytössä? Muuten ei kyllä suositella.
Inkiväärivalmisteet (inkivääri tiivisteenä tai uutteena), inkivääritee sekä inkivääriä sisältävät ravintolisätOkei, eli voisi ajatella, että inkiväärillä maustettu vihreä tee olisi ok? Mä käytän ruoanlaitossa purkki-inkivääriä, niin veikkaan et se on vähän tujumpaa kuin jauhe. :)