Me miehen kanssa ollaan niin nettipariskunta kun vaan voi olla.. Ja tästä tuli oikeen kunnon romaani, en vaan osaa lyhyesti.;/
Molemmilla oli ilmotus Suomi24-treffeillä. Kumpikaan ei kovin aktiivisesti seuraa ettiny.. Tämä mies sitten pisti mulle viestin, ihan sinänsä mielenkiintonen että aattelin meseen lisätä. Kamala shokki jotenki oli, kun ei yhdyssanoista ja pilkuista ollu tietoakaan.x_x Njoo, kielipoliisin vikaa vähän. Mut jotenki se vaan latisti fiilistä. Oli kuvakin profiilissa, mutta oli niin huono ja sumunen, että ei siitä mitään selvää saanu. Antoi mulle numeronsakki, että jos joku päivä kahville mentäis, muuten vaan jos mulle tylsää tulee. Olin vaan että juu, kattellaan. No ei sinänsä aikomustakaan ollu.:D Molemmat Wowiakin pelattiin (pelataan vieläki). Sielläki sitte välillä jotaan juteltiin mesen lisäks.
Pari kk siinä sitten kai meni mesetellessä satunnaisesti ja sitten tuli eräs ilta, kun mun kaverin bändi oli paikallisessa pienessä keikkapaikassa keikalla. Mainitsin siitä mesessä tälle miehelle kun molemmat kerran metallia kuunnellaan, mut ei mitään sen kummempaa sovittu tai mitään.. Tuli sitten se ilta ja sivusilmällä näin tän miehen siellä. Ja näin että sillä oli seurassaan yks mun tuttu. Siinä kohtaa olin että wut, tunnetaan sitten samoja ihmisiä. No ei sinänsä ihme, sama paikkakunta kun on.. Ihme edes että tunnistin, oli niin eri näköinen kuin siinä kuvassa. Hyvällä tavalla.;) Parta ja viikset, sopii kyllä mun miehelle.<3
Itsehän olin niin kännissä kun vaan voi olla, hauskaa ainakin oli. Tämä mies oli selvinpäin, oli autolla liikenteessä. Kai kierrettiin toisiamme vähän kuin kissa kuumaa puuroa, mutta ei juteltu. Kotia sitten lähin, kävelin siinä aika matkan bussipysäkille. Pistin sitten tekstarin miehelle, että taisin nähdä sut.:D No oli myös mutki nähny..ja kuullu. Myöhemmin sitten selvis, että ihastui mun nauruun, kuului kuulemma hyvin melunkin yli.:D
Siinä laskuhumalassa ehdotin, et jos sinne kahville. No seuraavaks päiväks sovittiin, eli sunnuntaille. Fiksua, krapulassa.:) Sunnuntaina sitten jännitti niin pirusti, mut hyvin se meni. Mies jännitti niin pirusti, puhua pulputti koko ajan. Ei haitannu sinänsä kun krapulassa olin, ei sitä paljoa ois jaksanu puhuakkaan. Sovittiin että seuraavana perjantaina meen miehen luo kattomaan leffoja. No menin, miehellä oli muutama lonkero joten mun olis pitäny bussilla mennä kotiin.. No "unohdin vahingossa" kattoa kelloa ja myöhästyin viimesestä bussista.;P Siihenhän se meni, että leffaillasta tuli ihan jotaan muuta. Siinä puuhastelujen jälkeen mies kysäs, et mitä tykkäisin jos oltais vaan minä ja sinä. No olin ihan myyty.:D
Siitä asti ollaan oltu vaan minä ja sinä. Vauhdilla suhde menny eteenpäin, mut sopii meille.:) Tänä vuonna tulee 5v yhdessä.