Miten suhtaudut seuraaviin asioihin?

Negatiivinen (ja siis ajatuksella, että minusta tuo on aika vähän... olen siis itse aikanaan työttömänä lähettänyt useita kymmeniä hakemuksia kuukaudessa)

Sähkön tehomaksu (on siis vasta valmisteilla)?

Negatiivinen. Ehdottaisin jotain pörssisähkön tyyppistä, jolla saataisiin tasattua sähkönjakelua laajemmin. Ei vaan ehkä ihan niin voimakkaita ääripäänhintoja kun nykyinen pörssisähkövaihtoehto.

Pörssisähkö nykyisellään vaihtoehtona?

Neutraali

Lapsien yrittäminen niin kauan, että tulee ’tietty’ sukupuoli? (Ehkä epäkorrektisti muotoiltu, vaan varmaan kaikki ymmärtää mitä ajan takaa😆)

Neutraali, syyt lasten hankintaan on moninaisia, ja ei itsellänikään ollut ihan järkisyy vaan ihan vauvakuume 😅

Polyamoria?

NegatiivisNeutraali, kotona on tietty rennompi olla ja tuttu ympäristö, mutta itseäni pelottaisi ajatus, että tulee komplikaatioita/synnytys ei sujukaan odotusten mukaisesti ja tarvittavaa apua ei olisi heti saatavilla😅 Joten ehkä omalla kohdalla enemmän käännyn negan puolelle.

Luomusynnytys?

Yleisesti ottaen aika negatiivinen. Muutama sellainen kilpailuohjelma on, mistä olen tykännyt. Tosi-tv usein on sellaista, että perustuu ihmisten heikkouksille naureskeluun tai paheksumiseen, enkä tykkää sellaisesta. Sellaiset konseptit, missä ihmiset pääsevät loistamaan, ovat mukavia.

Hanukka?

Negatiivinen ja positiivinen. Kuuluu väkisin elämään ja opettaa, mutta eihän se kivalta tunnu sillä hetkellä. 😅 Niistä tulee kuitenkin välillä ihan hauskoja tarinoita. 🤭

Tämän vuoden Miss Suomen erottaminen?

Neutraali. Joskus ihan paikallaan esimerkiksi jonkun läheisen puolesta, jolle tehty ikävästi ja tietää tämän siitä kärsineen, mutta tuntemattomien puolesta loukkaantuminen on usein aika hakuammuntaa, kun ei edes tiedä toisen ajatuksia asiasta.

Kilparatsastus?

Negatiivinen puhtaasti omalta kannaltani kun en osaa ratsastaa ja pelkäänkin hevosia.

Matelijat lemmikkeinä?

Neutraali, itse en maitoa juo, vaikka muuten tulee paljon maitotuotteita käytettyä.

Joulukorttien lähettäminen? (Ihan siis postissa)

Takaisin