Miten suhtaudut seuraaviin asioihin?

Negatiivinen, jos se on tosiaan jatkuvassa käytössä ilman pesua ja jos se on kierrätysmuovista tehty limpparipullo ja samaa käyttää pitkään. Itse käytän lyhyen aikaa ja sitten palautan kauppaan. Ftalaatit ei oo terveellisiä niin sellaista pulloa ei pidä jättää aurinkoon.

Suomen kaunein koti -asuntojen kodikkuus?

En ole viimeaikoina katsonut, mutta on siellä ainakin ennen ollut ihan kodikkaitakin, eli positiivinen.

Fitnessurheilu?

Positiivinen kokonaisuutena ja olen mielelläni mukana, kunhan minun ei tarvitse koskea elävään kalaan. Sain keskimmäiseltö lapselta joululahjaksi uistimen ja sain neuvoteltua siihen sellaisen lisälahjan, että jos saan sillä kalaa, niin lahjan antaja poistaa kalan koukusta. 😂 mies kun on sitä mieltä, että jos saa kalan niin se pitää itse poistaa. 😁

Junioriversiot lautapeleistä?

(Ite tykkään enemmän että muut kalastaa ja hoitaa perkaamisen yms. 😅 Kerran oon ite saanut kalaa mutta tappamisesta ei vain tullut mitään. Ehkä mä joskus vielä karaistun... Tai sit en.)

Positiivinen. Smart10 on semmoinen että mieluummin itse pelaan junioriversiota, kun on niin vaikea.

Jooga?

Takaisin