Kiireellisen sektion järkytys tuoreena, kaipailisin apuja.
Miten sektiosta paranee onnistuneesti? Sekä fyysisesti että henkisesti?
Miten sektiosta paranee onnistuneesti? Sekä fyysisesti että henkisesti?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tuo on varmasti ihan toinen tilanne jo. Pahoittelut, etten aiemmin huomannut allekirjoitustasi.Minua itkettää joka kerta, kun katson leikkaushaavaa.
Tämä olisi helppo sietää taisteluarpena, jos oltaisiin saatu lapsi syliin. Mutta nyt se vain muistuttaa siitä, että meiltä riistettiin kovasti toivottu pieni.
Tietysti kiireellinen sektio tehtiin, koska yritettiin pelastaa vauvan henki. Mutta koska menetimme hänet kuitenkin, en osaa olla olematta surullinen.
Fyysinen puoli mietityttää myös, ja tuleva. Saadaanko me edes toista lasta, jos kohdun arpi aiheuttaakin sitten komplikaatioita?
Otan osaaMinua itkettää joka kerta, kun katson leikkaushaavaa.
Tämä olisi helppo sietää taisteluarpena, jos oltaisiin saatu lapsi syliin. Mutta nyt se vain muistuttaa siitä, että meiltä riistettiin kovasti toivottu pieni.
Tietysti kiireellinen sektio tehtiin, koska yritettiin pelastaa vauvan henki. Mutta koska menetimme hänet kuitenkin, en osaa olla olematta surullinen.
Fyysinen puoli mietityttää myös, ja tuleva. Saadaanko me edes toista lasta, jos kohdun arpi aiheuttaakin sitten komplikaatioita?
Olet varmaan vielä jonkinlaisessa shokissa tapahtuneesta.Saa kysyä toki! Olin puudutettuna vain kylkiluista alaspäin.Anteeksi ku kysyn tätä, mutta oliko sulla siis ihan oikeesti kiirreellinen sektio vai hätä sektio nukutuksessa?
En oikein ymmärrä, ku mä jouduin hätäsektioon ja kuitenkaan pojalla ei ollut mitään hätää...
Oon huomannut, et ne jokka o kiireellisenä sektioitu olisi heidät pitänyt hätä sektioida ja meille olis hyvin riittänyt kiirrellinen sektio.
Lääketietees o viel paljon kehitettävää kyllä...