D
Danske88
Vieras
Meillä 2v10kk poika joka nukkunut tähän asti perhepedissä minun vieressä. (ihan vauvana oli välillä pinnasängyssä ja hetken aikaa ison pojan sängyssä kun pinnasängystä luovuttiin). Meille on tulossa toinen lapsi noin vähän yli kuukauden päästä. Nukkuminen perhepedissä on alkanut käydä haasteelliseksi koska esikoinen potkii ja kiukuttelee peiton "asennosta" ja aina äidin kasvot pitäisi olla häneen päin ja ei osaa nukahtaa itsekseen eli minun tai minun ja isän molempien pitäisi maata sängyssä kunnes nukahtaa.. Haluaisimme että kun toinen lapsi tulee hän nukkuisi omassa sängyssä meidän vieressä ja vauva sänkymme toisella puolella omassa sängyssään.. Emme vain tiedä miten käytännössä toteuttaa.. On luettu kaikenmaailman unikouluista ja hetken aikaa kokeiltu ja tyssännyt siihen...
Eli miten saisimme lapsemme nukkumaan omassa sängyssä ja nukahtamaan itsekseen? Tulee olemaan haasteellista vauvan kanssa ja esikoisen kun ei suostu yksinään nukahtamaan ja heti kun äiti nousee sängystä wc tms niin tulee perässä ( vinkkejä kiitos alamme olemaan epätoivoisia
Eli miten saisimme lapsemme nukkumaan omassa sängyssä ja nukahtamaan itsekseen? Tulee olemaan haasteellista vauvan kanssa ja esikoisen kun ei suostu yksinään nukahtamaan ja heti kun äiti nousee sängystä wc tms niin tulee perässä ( vinkkejä kiitos alamme olemaan epätoivoisia