Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on ihan sama, en ota mitään riskejä tässä asiassaNoudatan suosituksia hyvin säntillisesti. Teen kaikkeni ettei tarvitse jossitella jos jotain ikävää kävisi. Kahvin lopetin pikkuhiljaa 5+0 viikkoon mennessä.
Mielenkiinnosta kysyn, kun kahvia itse normaalisti tulee juotua, että onko siitä siis haittaa raskausaikana? pitää kyllä itsekkin lopettaa kokonaan jos näin on.Noudatan suosituksia hyvin säntillisesti. Teen kaikkeni ettei tarvitse jossitella jos jotain ikävää kävisi. Kahvin lopetin pikkuhiljaa 5+0 viikkoon mennessä.
Whaaat, eihä tässä uskalla enää kahvia juua esikoisen aikaa join sen 1 kupin aamuisin ja sillotällö myös pepsimaxia, nyt en taida uskaltaa ollenkaaTutkija varoittaa kofeiinin olevan aina haitaksi raskauden aikana: ”Turvallista annosta ei ole” – Kollega kiistää
Voimassa olevien suositusten mukaan 2 kahvikuppia päivässä on turvallista, mutta Reykjavikissa opetta professori Jack James kiistää tämän koostetutkimuksensa perusteella.www.mediuutiset.fi
Jep ja mulle viime neuvolassa just sanoi hoitaja että jos päänsärky pysyy sillä pois niin voin ihan hyvin kupin per päivä juoda. On nii ristiriitaistaWhaaat, eihä tässä uskalla enää kahvia juua esikoisen aikaa join sen 1 kupin aamuisin ja sillotällö myös pepsimaxia, nyt en taida uskaltaa ollenkaa
Pepsi Maxia löytyy onneksi myös kofeiinittomana.Whaaat, eihä tässä uskalla enää kahvia juua esikoisen aikaa join sen 1 kupin aamuisin ja sillotällö myös pepsimaxia, nyt en taida uskaltaa ollenkaa
Luin kans tämän, ku mietin sitä päänsärkyä ja kahvia. Toki, tuolla lopusta käy ilmi, että aika paljon kritiikkiä saanu tutkimus. Mutta päätin kans kahvin jättää minimiin niin että päänsärky pysyis pois ja sitte ku alkaa pahoinvointi ni lopettais kokonaan. Mulla loppu ekassa raskaudessa kyllä kivuttomasti ”itsestään” kahvin juonti.Tutkija varoittaa kofeiinin olevan aina haitaksi raskauden aikana: ”Turvallista annosta ei ole” – Kollega kiistää
Voimassa olevien suositusten mukaan 2 kahvikuppia päivässä on turvallista, mutta Reykjavikissa opetta professori Jack James kiistää tämän koostetutkimuksensa perusteella.www.mediuutiset.fi
No vähän noiden omien herkkujen suhteen tuntuu, ettei muita kuin vaikeita olekaan. Oon syönyt sushia käytännössä joka ainoa perjantai ja mun suurin karkkirakkaus on Ässähässäkkäpussi, että... Olen kala-kasvissyöjä ja syön tosi paljon kalaa, usein just graavilohta leivällä ja sitä sushia ja mitä lie kalatahnoja, joita teen vaikka leivän päälle. Mutta sitten taas toisaalta vegelle raskausruokavalio on helppo, kun mun ymmärrykseni mukaan melkeinpä mitä vaan vegeproteiinia saa käyttää ihan miten vaan ja kasviksissakaan ei ole mitään ihmeempiä rajoituksia. Kahviakaan en juo ikinä, vihreää teetä vaan, ja sitä saisi niihin Ruokaviraston turvallisen saannin rajoihin nähden juoda yli 1,5 litraa päivässä, joten ei huolta.Muuten koitan noudattaa ohjeita. Mikä teidän mielestä on kaikkein vaikein vältettävä?
TurkinpippuritLuin kans tämän, ku mietin sitä päänsärkyä ja kahvia. Toki, tuolla lopusta käy ilmi, että aika paljon kritiikkiä saanu tutkimus. Mutta päätin kans kahvin jättää minimiin niin että päänsärky pysyis pois ja sitte ku alkaa pahoinvointi ni lopettais kokonaan. Mulla loppu ekassa raskaudessa kyllä kivuttomasti ”itsestään” kahvin juonti.
Muuten koitan noudattaa ohjeita. Mikä teidän mielestä on kaikkein vaikein vältettävä?