Miten kertoa raskaudesta muille? Haluaisin tietää miten te muut olette kertoneet :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mites teillä toi raskauden salailu onnistuu? Musta tuntuu että tää kaksi viikkoa mitä olen tiennyt asiasta on ollut tosi vaikeaa. Viimeinen niitti oli kun ystävät pyysivät syömään heille ja tadaa, ruokana kaikista maailman ruuista SUSHIA. Niin eipä auta muu kuin esittää kipeää ja perua. Tuntuu niin ikävältä salailla mutta minkäs teet :banghead: Se nyt ois liian ilmiselvää että en juo viiniä enkä syö sushia.
Ite olen salaillut jo viikon verran mieheltä, pikkusisko ja kolme kaveria tietää. Käytii tänään syömässä miehen kanssa sanoi että voin ottaa siiderin ruokajuomaksi no onneksi vaihto ehto oli omena ja en voi juoda sitä joten pääsin helpolla
Klassisestihan mies reagoi vauvauutiseen rupeamalla perustamaan pesää, kun ei muutakaan voi. Siihen liittyy yleensä äidin voinnista, asumisesta, tulevista hankinnoista, vauva-arjesta ja rahahommista huolestuminen/huolehtiminen. Ymmärrän hyvin tilanteen vaikka itse en pystysi pitää asiaa mieheltä salassa. Itseasiassa ajattelin etten kertoisi heti, kun halusin vähän sulatella itse ensin, mutta kerroin sit kuitenkin heti kun hän tuli töistä. Lörppäsuu!Appletyts, onko sulla sitten epäilys että mies jotenkin stressaantuu raskausuutisesta? Kun mä jotenkin ajattelen ihan toisinpäin, että just tuollaisen rankan työputken ja stressin keskellä vauvauutinen olis tosi piristävää :)