Mitä teit tänään (lapsen mielestä) väärin?

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pihaliittymässä asfaltti on meidän puolella tummempaa(kun on uudempi)vs kaupungintie. Astuin ensin tämän mystisen asfalttirajan yli ennenkuin lapsi oli kerennyt potkupyörällä ensin. Peruutin takaisin tielle 🙄 sitä ennen 20m matka oli tuntunut äitistä ja lapsesta 20km matkalta.
 
Pihaliittymässä asfaltti on meidän puolella tummempaa(kun on uudempi)vs kaupungintie. Astuin ensin tämän mystisen asfalttirajan yli ennenkuin lapsi oli kerennyt potkupyörällä ensin. Peruutin takaisin tielle 🙄 sitä ennen 20m matka oli tuntunut äitistä ja lapsesta 20km matkalta.
Meillä suututtiin viimeksi, koska "sä et saa voittaa mua!"... Tarkoitti siis sitä, että ehdin aamulenkillä ennen pientä potkupyöräilijää yhden mäen päälle. 😅
 
Tulin sisälle ulkona olemisen jälkeen. En olisi saanut tulla sisälle vaan olis pitäny jäädä yksin ulos🤷
 
Meillä isoveli on ollut viime päivinä varsinainen pahantekijä. Siis kuopuksen mielestä. Isoveli kun välillä kävelee edellä, ottaa ruokaa ensin yms. Tai auttaa askareessa, jonka kuopus olisi halunnut tehdä. Esikoinen ei kyllä varsinaisesti helpota tilannetta, kun välillä lällättelee olevansa eka. 😒 Mikä lie kilpailuvietti iskenyt.
 
Tästä on siis keskusteltu monet kerrat meidän 3-vuotiaan kanssa. Tänäänkin meinasi suuttua siitä kun autolla mentäessä näkyy puita ikkunasta🤣. Siis asia jolle me ei voida yhtään mitään. Sulkekoon silmänsä jos ne niin kovin häiritsee🤦‍♀️😂
 
Tapahtui eilen:

Annoin lapselle lihapullia enkä kanaa, kun hän pyysi lihapullia. (Ruokana oli jämiä ja lapsi sai valita kumpaa jämäruokaa haluaa.)
 
Puolitin appelsiinin viipaleen niinkuin teen aina. En saanut paloja takaisin yhteen, mutta uusi ehjä viipale kelpasi kuitenkin.
 
Takaisin
Top