Mitä teit tänään (lapsen mielestä) väärin?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tein lapselle hänen pyytämänsä leivän niillä päällysteillä, jotka hän halusi. Ei kuulemma halua leipää vaan banaania.
Arghhhh! Tämä! On! Niin! Ärsyttävää!
Juuri viime viikolla sama homma.
Lapsi: "Minä haluan puuroa hillolla."
No minähän teen ja istutan muksun puuroineen pöytään.
Lapsi: "En minä halunnut puuroo, minä halusin leipää."
🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
Kyllä hän sen söi, mutta kiukutteli kyllä ensin. Uhmaikä. ❤️‍🔥

Laitoin ketsupin makaronin päälle. Halusikin viereen. No annoin sen lautasen pikkusiskolle. Sitten kysyin uudestaan että laitetaanko mihin kohtaan. Ensin sanoi viereen, mutta sanoikin sitten että päälle ja siihen päälle se piti lopulta kuitenkin laittaa.. Että oliko turha raivo taas.. 🙃

Niin ja eilen meidän vauva/pikkuveli teki väärin kun nukkui päikkäreitä hänen paikalla sohvalla. Tuli niin "big bang theory"sta Sheldon Cooper mieleen kun pitää olla sohvalla oma paikka johon muut ei saa tulla 🤣

Oi voi toi hissinnappi on paha juttu unohtaa.😂🥲
Meillä on näitä ruokajuttuja jälleen. Voitte kuvitella meidän ateriat🫠. No mutta eli eli.. Leivän päällä ollut juustoviipale vaihtoi syödessä ihan vähäsen paikkaa.. Tänään se myös tippua ja katkesi. Tuon katkenneen juuston mies yritti ratkaista katkaisemalla leivänkin. Se vasta olikin iso virhe😂🥲. Meni kyllä jo itsellä lopulta hermo ja uhkasin seuraavaksi mikrottaa leivän niin ei varmasti juusto enää karkaa kun siitä pitää kerran joka kerta saada niin valtava hermoromahdus..🙃

Lapsi: "mitä meillä on jälkiruoaksi?"
Minä: "ei mitään".
Kamala huuto ja kiukku, koska haluaaaaaa jälkiruokaa.
Mies tulee paikalle "syödäänkö nyt se pulla jälkiruoaksi niin kuin aiemmin puhuin?" (minä siinä kiroan kun pääsi unohtumaan miehen lupaukset)
Lapsi: "en halua jälkiruokaa, äää, aaaa, en halua jälkiruokaa".

No ei ole mikään pakko syödä 😂 Kukaan meillä pakota syömään edes normiruokaa, saatika jälkiruokaa 😂

Takaisin