Mitä tehdä??

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja petetty
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
P

petetty

Vieras
En tiedä mitä tehdä.. Tai olin jo varma erosta, mutta tuntuu niin vaikealta kun lapsemme on vasta niin pieni. Eli mieheni on pettänyt minua aikaisemmalla seurustelukerralla ja erosimme sen takia. Annoin hänelle uuden mahdollisuuden ja luulin että kaikki on paremmin kuin koskaan, mutta kaikki olikin valhetta. Mieheni valehtelee ilmeisesti koko ajan. Saimme keväällä suloisen vauvan. Raskauden viimeiset neljään kuukauteen emme harrastaneet seksiä lainkaan. Minun ei tehnyt mieli ja raskaana se ei miehenikään mielestä ollut niin mukavaa.. Nyt kaiken jälkeen pääsin mieheni sähköpostiin käsiksi ja hän on tehnyt raskausaikana neljään eri deittisivustoon oman profiilin! Kaikenlisäksi minulta meinasi mennä luottotiedot kun löysin kasan piilotettuja laskuja kun hän oli ottanut 10 000€:lla pikavippejä nimiini ja jätti vuokrat neljältä kuukaudelta maksamatta. Käräjäoikeidesta oli tullut kirjeitä mitkä hän oli vain heittänyt piiloon.. En ymmärrä mikä häntä vaivaa... miten hän voi tehdä noin.. Hänellä on siis peliongelma ja oli pelannut nuo rahat. Mieheni on aina tottunut siihen että annan aina kaiken anteeksi ja taas yritetään... Nyt tuntui pahimmalta kuin koskaan, koska itse olin raskaana ja lapsen syntymän jälkeenkin hän on jatkanut deittailua sivuilla ja ottanut vippejä.. nämä selvisivät minulle noin kuukausi sitten. En ymmärrä miksi minun on niin vaikeaa lähteä tästä suhteesta.. annan hänen satuttaa minua kerta toisensa jälkeen ja hän lupaa muuttuvansa. Nyt alkaa tuntua että vedellään jo niin viimoisia tässä suhteessa. Saako tätä enää korjattua..?

Onpa HÄRSKIÄ toimintaa. Onko hän koskaan käynyt terapiassa peliongelmaansa? Olet ollut todella hyvä sydäminen ja uskonut toisen muuttuvan. Itse pakkaisin kimpsuni ja kampsuni ja lähtisin. Jos vuokra sopimus on nimissäsi, heitä äijä ulos.

Vaikka kyse on rahasta, 10 000 on paljon rahaa. Tuohan on petos, kyseisestä asiasta sinun ehdottomasti pitää tehdä rikosilmoitus. Sinun pitää ajatella itseäsi ja lastasi, jos käy niin että luottotietosi menevät miehen peliongelman takia siitä ei kukaan muu kärsi kuin te kaksi. Jos eroatte, sinun pitää vuokrata teille asunto. Sinun pitää huolehtia teistä. Lapselle ei tee hyvää elää tuollaisessa ympäristössä. Pienenäkin lapsi vaistoaa teidän välit niin rakkaudessa kuin stressissäkin.

Naisia en edes lähde kommentoimaan. Toivottavasti löydät voimia päätöksen tekoosi, oli se mikä hyvänsä.

Laittaisin vähintäänkin hoitoon menon suhteen jatkumisen edellytyksesksi. Deittisivustoilla pyörimistä peliriippuvuus ei tosin selitä, joten en kyllä kattelis tuollaista miestä ollenkaan. Teet rikosilmoiruksen petotksesta tosissaan etkä ala itse maksumieheksi ja luottotietojasi menettämään. Tuo suhde loppuu varmaankin ennemmin tai myöhemmin ja sinä olet itse kusessa sitten myöhemmin, jos otat nyt syyt niskoillesi. Suojele itseäsi vauvankin takia.

Mun mielestä pistäisin tilille 10.000 on tosi paljon rahaa ja sen pitää ite kyllä soppansa selvittää. Teet samalla myös petoksesta rikosilmoituksen.Teet selväksi et sinä et tule tätä soppaa maksamaan nimittäin nyt tarttet kaiken sen rahan mitä sul on nii sulle itelles ja vauvallesi.Saa mies ottaa tekemistään vastuun.

Teehän heti nyt samantien luottokielto itsellesi, ettei miehesi pysty enää käyttämään nimeäsi hyväkseen!
Tsemppiä kovasti tulevaisuuteen, teit sitten miehesi suhteen niin tai näin :). Kokemuksesta voin toki sanoa että tulevaisuus ei näytä ruusuiselta, jos miehesi ei hae apua itselleen. Nämä ovat hankalia asioita ja päätöksen teet sinä ei kukaan muu, eikä sekään ole helppoa vaikka toinen on käyttäytynyt paskamaisesti sinua kohtaan. Rakkaus on ihmeellinen asia...

Pakko vastailla. Itselläni melkein sama kohtalo - tosin tapahtui jo vuosia sitten eikä sotkussa ollut lasta mukana. Menetin luottotietoni ja velkaa on, siis maksamattomien pikavippien takia ja oikeusteitse tätä asiaa ei saa kojattua - minun nimissä otettu ja se, että on sinisilmäinen tai luottaa petturiin, ei riitä oikeudessa.

En jaksa nyt ajatella ko asiaa (siis mitä itselleni tapahtui), mutta ainoa neuvoni on antaa heti kenkään. Siis en usko, että mies kelpaa edes isäksi, jos on noin ongelmainen. Pärjäät paremmin yksin. Mutta mikäs minäkään olen sanomaan, kun aikoina annoin anteeksi ja jatkoin paapomista, ja hmm... paljonkin mulla sitä velkaa on, kiitos tämä äijän, joka on päässyt kuin koira veräjästä.

Enkä oikeastaan ois niin huolissani tuosta pettämisestä vaan siitä, että häikäilemättä pimittää sulta talouteen liittyviä asioita. Tosin deittisivustoilla roikkuminen pitäis olla jo riittävä syy suhteen päättämiseen.

Miesnäkökulmaa. Ei se muutu. Tiedän koska mullakin on ongelmani, ja olen tainnut muutamankin kerran luvata muuttuvani. Mutta niin kauan kuin en miellä kärsiväni ongelmasta, en usko voivani muuttua.

Saman kohtalon myös konenut aikoinaan, mutta ei ollut kuitenkaan vielä lasta kuvioissa. Lopulta kun kaikki asiat selvisivät itselleni, niin tein rikosilmoituksen ja suosittelen sitä nyös tässä tapauksesa sinullekin. Myöhemmin oikeudenkåynnin jälkeen jos mies ei maksa velkojaan, niin voit periä velkaa ulosoton kautta. Ite en nyt oo vieläkään saanu kyl saataviani, koska täl miekkosella niitä on PALJON.
Tää mun tapaus peitteli kaiken sit lopulta sanomalla et on peliongelma, mut lähinnä hänel tais olla ongelmana aikatauluttaa kaikki naiset :(

Tsemppiä ja nyt vaan pistät sen miehen vastuuseen teoistaan. Vaikka voimia ei olisi niin taistele silti, koska et halua varmaan antaa hälle sitå mielihyväntunnetta että on onnistunu musetaa sut teoillaan. Ikävää ja stressaavaa kaikki kyllä on mutta asiat kyllä selviää ajan kanssa :)

Takaisin