P
petetty
Vieras
En tiedä mitä tehdä.. Tai olin jo varma erosta, mutta tuntuu niin vaikealta kun lapsemme on vasta niin pieni. Eli mieheni on pettänyt minua aikaisemmalla seurustelukerralla ja erosimme sen takia. Annoin hänelle uuden mahdollisuuden ja luulin että kaikki on paremmin kuin koskaan, mutta kaikki olikin valhetta. Mieheni valehtelee ilmeisesti koko ajan. Saimme keväällä suloisen vauvan. Raskauden viimeiset neljään kuukauteen emme harrastaneet seksiä lainkaan. Minun ei tehnyt mieli ja raskaana se ei miehenikään mielestä ollut niin mukavaa.. Nyt kaiken jälkeen pääsin mieheni sähköpostiin käsiksi ja hän on tehnyt raskausaikana neljään eri deittisivustoon oman profiilin! Kaikenlisäksi minulta meinasi mennä luottotiedot kun löysin kasan piilotettuja laskuja kun hän oli ottanut 10 000€:lla pikavippejä nimiini ja jätti vuokrat neljältä kuukaudelta maksamatta. Käräjäoikeidesta oli tullut kirjeitä mitkä hän oli vain heittänyt piiloon.. En ymmärrä mikä häntä vaivaa... miten hän voi tehdä noin.. Hänellä on siis peliongelma ja oli pelannut nuo rahat. Mieheni on aina tottunut siihen että annan aina kaiken anteeksi ja taas yritetään... Nyt tuntui pahimmalta kuin koskaan, koska itse olin raskaana ja lapsen syntymän jälkeenkin hän on jatkanut deittailua sivuilla ja ottanut vippejä.. nämä selvisivät minulle noin kuukausi sitten. En ymmärrä miksi minun on niin vaikeaa lähteä tästä suhteesta.. annan hänen satuttaa minua kerta toisensa jälkeen ja hän lupaa muuttuvansa. Nyt alkaa tuntua että vedellään jo niin viimoisia tässä suhteessa. Saako tätä enää korjattua..?