Tapaatteko usein ystäviänne tai kavereitanne? Mitä silloin teette?
Itse tapaan vähän vaihtelevasti. Useimmat asuvat kauempana ja heitä tulee tästä syystä nähtyä harvemmin. Silloin kun nähdään tyypillisesti kyläillään toistemme luona, mennään yhdessä syömään tai sitten jomman kumman asuinkaupungin johonkin turistikohteeseen. (Esim. Tampereella on käyty niin Särkänniemessä kuin Muumimuseossakin.) Kahvilassa tai syömässä käyminen on lähempänäkin asuvien kanssa tyypillistä toimintaa. Niiden ystävien kanssa, joilla on myös lapsia tulee mentyä leikkipuistoihin ja muihin lapsikohteisiin. No joskus lapsetonkin ystävä lähtee tällaisiin mukaan, jotta pystyttäisiin näkemään, vaikka lapset olisi mukana. Ja on yksi ystäväuhrautunut lähtenyt minun ja lasten kanssa uimaankin ja ollut apuna vahtimassa lapsia vedessä. Mutta toisinaan on jo tapaamisaika sovittu, mutta täysin auki missä nähdään tai tehdäänkö mitään. Yleensä ei tehdä, vaan hengaillaan vain jomman kumman kotona. (Lapsettoman ystävän kotona hengailussa on kyllä kieltämättä puolensa, jos omat lapset ei ole mukana.
)
Itse tapaan vähän vaihtelevasti. Useimmat asuvat kauempana ja heitä tulee tästä syystä nähtyä harvemmin. Silloin kun nähdään tyypillisesti kyläillään toistemme luona, mennään yhdessä syömään tai sitten jomman kumman asuinkaupungin johonkin turistikohteeseen. (Esim. Tampereella on käyty niin Särkänniemessä kuin Muumimuseossakin.) Kahvilassa tai syömässä käyminen on lähempänäkin asuvien kanssa tyypillistä toimintaa. Niiden ystävien kanssa, joilla on myös lapsia tulee mentyä leikkipuistoihin ja muihin lapsikohteisiin. No joskus lapsetonkin ystävä lähtee tällaisiin mukaan, jotta pystyttäisiin näkemään, vaikka lapset olisi mukana. Ja on yksi ystävä