Mitä tänään syötäisiin?

Lounas taitaa mennä taas "mitä kaapista nyt löytyy" linjalla lapsen ollessa päiväkodissa. Päivälliseksi jauhelihakastikkeen loppu.
 
Makkarakastike + pasta. Ja sama varmaan huomennakin. Torstaiksi mummi lupasi tuoda omasta pakkasestaan lihapullia ja perunamuusi varmaan kaupan pakastealtaasta
 
Kerrankin kehtaan tänne jotain laittaa :shy: tänään syötiin lounaalla perunamuussia, kalapuikkoja ja salaattia. Päivälliseks grillattiin makkarat ulkona notskilla ja iltapalaks oli tortilloja :)
 
Kerrankin kehtaan tänne jotain laittaa :shy: tänään syötiin lounaalla perunamuussia, kalapuikkoja ja salaattia. Päivälliseks grillattiin makkarat ulkona notskilla ja iltapalaks oli tortilloja :)

Aina kehtaa kertoa :Heartred olen minä avoimesti myöntänyt kun meillä syödään saarioisten äitien tekemää ruokaa tai puolivalmista kun ei vaan jaksa tai ehdi laittaa ruokaa. Se ei oo keneltäkään pois, eikä kuulu muille miten meillä syödään :grin ja minä tunnetusti inhoan ruuanlaittoa sekä mies on poropeukalo keittiössä. Sen takia syödään aika usein ulkona tai mummilassa myös :hilarious:
 
Mä en niinkään välittäis tuolla keittiössä hääräillä mutta koska meidän lapset ei välitä eineksistä (paitsi maksaloota, iltalianpata ja pinaatti/veriletut) joten mun vaan on tuolla köökissä häärättävä...

Tänään lounaaksi makarooniloota+salaatti ja iltapäivällä anopin tekemää lihapataa (ei mitään käryä mitä se sisältää) ja keitettyjä perunoita+ broccoli-kukkakaali-porkkanamix
 
Takaisin
Top