Mitä tänään syötäisiin?

Pidättäydyttiin vielä tämä päivä syömästä jouluruokia. Lounaaksi syötiin kinkkukiusauksen loppu ja päivälliseksi minä ja poika saarioisten äitien tekemää pinaattikeittoa ja mies pizzaa.
 
Tein tänään vasta pottusalaattia itse. Tulee tosi hyvää, kun keittää kiinteitä pottuja. Lisäksi sekaan paljon suolakurkkua kuutioina. Sekaan laitetaan mix, jossa on vatkattua kuohukermaa, Herkkumaan majoneesia, kermaviiliä, sinappia, suolaa ja valkopippuria. Soossia pitää olla paljon :rolleyes: Kävisi salaattiin myös herneet, sipuli, ruohosipuli ja omenat. Lisäksi tietysti punajuurisalaattia, nakkeja/tofunakkeja, liha/kasvispullia, raikasta fetasalaattia ja rapsakkaa patonkia :rolleyes: Aika isot satsit tuli kahdelle hengelle. Ei tarvii huomennakaan vielä kokkailla :p Ruokahaluakin on niin vähänlaisesti itsellä. Eilen ei jaksanut kokkailla, oltiin juhlissa ja kyläiltiin :grin
 
Muokattu viimeksi:
Eiliseltä jäi miehen tekemää pizzaa ja lapsille nakkeja, lihapullia ja ranskalaisia. On kyllä jo perus arkiruokaa ikävä. :joyful:
 
Me palaillaan jo arkiruokiin. :) Lounaalla syötiin kaupan bataattipyöryköitä, päivälliselle tehtiin itse lihapullia.
 
Syötiin eilisen jämiä, perunasalaattia (peruna, punasipuli, omena, suolakurkku plus kastike jossa kermaviili, sinappi, vähän majoneesia ja ripaukset suolaa, valkosipulijauhetta, paprikajauhetta) ja sitten nakkeja, makkaraa ja patonkia. Illemmalla tein vielä vispipuuroa. :)
 
Lättyjä lounaalla ja
Tacomaustettua hirvenjauhelihasoppaa eilen, super herkullista!
 
Takaisin
Top