Mitä tänään ruoaksi?

Kokeillaas nostaa tätä ketjua. Beaming Face With Smiling Eyes
Marraskuu lähestyy ja monet vauvan saaneet ovat sanoneet, että ruokaa olisi hyvä olla vaikka pakastimessa valmiina, koska sairaalasta kotiutumisen jälkeen voimia ja aikaa ruoanlaittoon ei välttämättä ainakaan ihan alkuun ole.

Mitä ruokia teillä tehdään pakastimeen valmiiksi? Vai teettekö ollenkaan?

Itse ajattelin tehdä pakastimeen valmiiksi lasagnea ja pitsaa. Lisäksi pitää varmistaa että kuivakaapissa on valmiiksi ainakin hernekeittoa, kaurahiutaleita, perunamuussijauhetta ja iskukuumennettua maitoa. Ja kuivattuja- sekä säilykehedelmiä varuilta jos (kun) makean nälkä yllättää :)
 
Kokeillaas nostaa tätä ketjua. Beaming Face With Smiling Eyes
Marraskuu lähestyy ja monet vauvan saaneet ovat sanoneet, että ruokaa olisi hyvä olla vaikka pakastimessa valmiina, koska sairaalasta kotiutumisen jälkeen voimia ja aikaa ruoanlaittoon ei välttämättä ainakaan ihan alkuun ole.

Mitä ruokia teillä tehdään pakastimeen valmiiksi? Vai teettekö ollenkaan?

Itse ajattelin tehdä pakastimeen valmiiksi lasagnea ja pitsaa. Lisäksi pitää varmistaa että kuivakaapissa on valmiiksi ainakin hernekeittoa, kaurahiutaleita, perunamuussijauhetta ja iskukuumennettua maitoa. Ja kuivattuja- sekä säilykehedelmiä varuilta jos (kun) makean nälkä yllättää :)
Mä en tee mitään valmiiksi, mies kokkaa jos en jaksa ja woltti kuljettaa jos kumpikaan ei jaksa Beaming Face With Smiling Eyes Esikoisen aikaan mulla hormonit piti mut reippaana ja hereillä enkä kokenut olevani väsynyt ainakaan alussa. Ehkä aika kultaa muistot mutta meidän pakkanen on niin pieni, ettei sinne mahtuiskaan :)
 
Kokeillaas nostaa tätä ketjua. Beaming Face With Smiling Eyes
Marraskuu lähestyy ja monet vauvan saaneet ovat sanoneet, että ruokaa olisi hyvä olla vaikka pakastimessa valmiina, koska sairaalasta kotiutumisen jälkeen voimia ja aikaa ruoanlaittoon ei välttämättä ainakaan ihan alkuun ole.

Mitä ruokia teillä tehdään pakastimeen valmiiksi? Vai teettekö ollenkaan?

Itse ajattelin tehdä pakastimeen valmiiksi lasagnea ja pitsaa. Lisäksi pitää varmistaa että kuivakaapissa on valmiiksi ainakin hernekeittoa, kaurahiutaleita, perunamuussijauhetta ja iskukuumennettua maitoa. Ja kuivattuja- sekä säilykehedelmiä varuilta jos (kun) makean nälkä yllättää :)

Saatan leipoa sämpylää, pullaa yms pakkaseen valmiiksi tai ostaa leipää pakkaseen valmiiksi.
Pakkasessa myös jauhelihaa, nakki pakettia yms, mistä on sitten helppo jotain ruokaa tehä. Ja tehdään helppoja kotiruokia ja isoja annoksia alkuun että riittää pariksi päivää. Ja saa mies tehä jos ite ei jaksa. :)
Moni ruoka pakkasesta otettuna ei oo niin hyvää niin siks näin..
Ja sit Nouto ruoka Beaming Face With Smiling Eyes
 
Takaisin
Top