Mitä suunnitelmia tänään?

Tänään töiden jälkeen suunta kohti Kuopiota viikonlopuksi. Ei yhtään kyllä kiinnostais istua autossa neljää tuntia.

Mä meen kohta anopin kaa lounaalle, vähän hermostuttaa osaanko salailla tai arvaako hän jostain kun on herkkä aistimaan tällaisia juttuja😅 toisaalta myös hienotunteinen et tuskin sanoo vaikka arvaisikin😅

Me suunnataan tänään mökille, ja luvassa on tiukkaa salailua vanhemmilta. Jollain tavalla jännittävää pitää tämä vielä vain meidän salaisuutena, vaikka kutkuttaisikin kertoa... Vanhemmat kovin odottaa lapsenlapsia (eivät kyllä koskaan suoraan ole sitä sanoneet mutta huomaahan sen), ensimmäinen kyseessä. :red-heart:

Meidän päivään kuului tänään lenkkeilyä miehen ja kolmen nuorimman kera. Siitä sitten uimaan kaikkien lasten kanssa :) Itse en kyllä uinut, vaikka yleensä tykkään uida, niin nyt tämä hiki/vilunväreet kombo ei jotenkin järviveden kanssa houkutellut.

Minä kävin tallilla ratsastamassa, oli kyllä kuuma. Vielä uskalsi hyppiä esteitä, kohta kyllä ne hommat jäävät sitten

Sunnuntaipäivä starttaa mökiltä, pieniä pihahommia luvassa myös jos sää pysyy kuivana. Iltapäivällä kotia kohti, ja aion ottaa loppupäivän lunkisti löhöillen. :Relieved Face:

Kyselin siis teiltä kun kuulosti olleen hieman vähäuniset yöt teillä just ennen viikonloppua 😁 Toivottavasti muiden salailut onnistui!

Meille tuli eilen pikkuinen metsästyskoiran alku, niin sen kanssa menee tämä. Teen kyllä myös töitä, etätöitä teen niin pystyy hyvin hoitamaan tätä pissakakkarallia samalla. Täytyy sitten käydä penturuokaa ostamassa ja ehkä jotain aitatarviketta, että saadaan tehtyä takapihalle pennun pissa-aitaus, helpottaa ja nopeuttaa pissalla käyttöä kun on aitaus mihin päästää.

Tänään etäpäivä töissä, ja kova tavoite saada kämppä vihdoin viilennettyä. Yö meni hikisissä tunnelmissa kun läpiveto oli sulkenut ikkunat, mutta nyt olen tilkinnyt ne niin että täällä käy melkein tuuli. :Smiling Face With Sunglasses:

Itsehän siis vähän palelen, kun on kehossa pientä lämpöä, mutta samalla kaipaan kuitenkin viileämpää ilmaa kämppään. Olen mieluummin vaikka viltin alla. :Face With Tears Of Joy:

Täälä edelleen nukuttu huonosti, no oon ottanu univelkoja päivällä kiinni nukkumalla päiväunia, mut veto kyl täääysin pois. Siis ihan jäätävää väsymystä tässä alkuraskaudessa

Oon viettänyt kotipäivää eli pyykännyt, tiskannut, pessyt parvekelaseja, vienyt roskia, laittanut tavaroita paikoilleen ja vähän myös rentoutunut. Kurkku on vähän karheana 🙏

Takaisin